Chapter 5
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
Oh en die glowstick viel me ook op
1 decennium geledenHAHAHAHAAHA
Loki zet een paar stappen dichtbij en kijkt Tony onheilspellend aan. Zenuwachtig en toch wel een beetje angstig wiebel ik wat heen en weer. “How will your friends have time for me, when they're so busy fighting you?” Zeg hij dreigend terwijl hij zijn scepter opheft en Tony met de punt van zijn scepter op zijn borst aantikt. Ik kijk naar Tony. En dan weer naar Loki. Er gebeurt niks. Loki probeert het nogmaals. Ook deze keer gebeurd er niks. “This usually works...” Onbegrijpend kijkt hij naar zijn scepter.
1 decennium geledenDit is echt het grappigste stukje van heel de film.
OH EN HET STUKJE VAN DAT DE HULK HEM HELEMAAL KAPOT MAAKT
Hahahahahaa
Zei hij dreigend terwijl hij zijn scepter ophief en Tony met de punt van zijn scepter op zijn borst aantikt. Ik kijk naar Tony. En toen weer naar Loki. Er gebeurde niks. Loki probeert het nogmaals. Ook deze keer gebeurd er niks. “This usually works...”
1 decennium geledenIk ging echt helemaal stuk bij dit stukje xd
glow stick
1 decennium geledenDit is zooooo spannend
1 decennium geledenLoki the badass do it again