Foto bij Chapter One

Enrique = oom Aeriona
Lizzy = tante Aeriona

Aeriona draaide zich om, zodat de zonnestralen die door haar gordijn door schenen, haar niet wakker maakte.
'Aeriona! Wakker worden!' Haar neefje, Marcio, kwam de kamer binnen stormen en maakte haar wakker.
'Mijn ouders zijn hier en je had beloofd met ons mee te gaan' zei hij.
'Nog 5 minuutjes' mompelde Aeriona.
'Kom aan. Ze staan al te wachten' zei Marcio.
'Laat hen dan binnen'
'Heb ik ook gedaan. Ze zijn nu een ontbijt voor je aan het maken. Sta op en kleed je vlug om' zei Marcio, die eindelijk de kamer verliet.
Aeriona stond moeizaam op en opende de gordijnen. Het zonlicht scheen fel in haar gezicht, waardoor ze haar ogen dichtkneep.
'Hopelijk wordt het niet te warm' mompelde Aeriona.
Marcio had weken op voorhand aan Aeriona gevraagd of ze met hem en zijn ouders wilde mee gaan naar Burbank te gaan. Aeriona haar moeder en Marcus, waren er een paar weken niet, maar dat nam niet weg dat ze daarom meteen weg zou gaan. Het was haar tante die smeekte om mee te gaan. Aeriona heeft toen gezucht en toe gestemd. En daar stond ze. Aangekleed en klaar om te vertrekken voor haar tante en haar oom. Marcio was ongeduldig en trok Aeriona mee naar buiten.

later...

Aeriona wist nog altijd niet waarom Marcio zo graag naar Burbank wilde gaan. Marcio en zijn ouders zwegen in alle talen. Wel, het is te zeggen: Enrique en Lizzy zwegen in alle talen. Marcio was muziek aan het luisteren en hoorde Aeriona niet. Hij was te ver weg in zijn wereld. Aeriona had geen gevoel dat het met haar te maken had, dus daar kon ze gerust adem halen. Ze was aan het denken wat er is in Burbank waar Marcio zo heftig over deed. Tot ze een grote parking op reden en Aeriona naar buiten keek. Ze zuchtte.
'Waarom verbaasd me dit? Ik had dit kunnen verwachten' zei Aeriona.
'Marcio wilde er 1 keer in zijn leven naar toe gaan. je weet dat hij graag naar Cartoon Network kijkt'
'Met name Ben 10! Ik krijg die liedjes maar niet uit mijn hoofd' Aeriona klopte met haar hoofd zachtjes tegen het raam en lachte daarna.
'Ach. Ik laat hem'
'Eindelijk!' Marcio stapte uit.
'Een rondleiding geregeld?'
'Mijn vriendin haar man werkt hier' zei Lizzy.
'En wie doet de rondleiding?' vroeg Aeriona, die iets vermoedde.
'Dat zal je wel zien. Ik ga het niet zeggen. Marcio hoort alles'
Aeriona lachte. Het gebouw was gigantisch, maar de kenmerken van de zender waren duidelijk te zien. Het was Ally, de vriendin van Lizzy die hen in de inkom hal begroette.
'Lizzy! Wat fijn je te zien!'
'Ally!' Lizzy en Ally omhelsde elkaar.
'En dit is de kleine Marcio' zei Ally.
'En mijn nicht: Aeriona'
'Hey' zei Aeriona en schudde de hand van Ally.
'Ally Deals. Welkom bij de Cartoon Network studio's' Aeriona en Marcio keken rond.
'En wie gaat ons rondleiden?' vroeg Aeriona.
'Hij zal zo dadelijk hier zijn. Hij was nog even bij de directeur. Kan ik jullie in tussentijd iets te drinken aanbieden?'
'Ja graag'
Ally lachte en begeleide hen naar de wachtzaal.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen