Ik maak me klein tot een balletje en huil.Waarom moest alles mij ook tegen zitten?

De ochtend komt snel, gaat traag voorbij maar eindelijk is dan ook daar de middag. De wandklok geeft twaalf uur 's middags aan en ik zucht. Hoe laat zouden ze komen? Nagato sensei zal wel tegen de avond komen, Hidan er tussen in.

Blijkbaar was ik weer in slaap gevallen als ik wakker word van stemmen op de gang en hoor hoe de deur open gaat. Aan de chakra voel ik dat het Nagato en Konan zijn en draai me langzaam naar hun om. 'Gelukkig, je bent weer wakker.' Zeggen ze beide en kijken met een geruststellende glimlach aan. Ik heb de neiging om terug te lachen maar ik draai me grommend om en trek de dunne schrale deken over me heen. Een hand die over mijn rug gaat en dan over mijn hoofd heen strijkt. 'Junya.' Klinkt Nagato's stem en hij trekt de deken weg. 'Het spijt ons. We willen het ook anders hebben. We hebben alles geprobeerd.' Klinkt zijn zware stem waar een gekwetste en verdrietige toon in zat. 'Weet ik..Wil je mijn spullen naar Hidan's huis brengen? Ik vraag hem me bij het tehuis af te zetten na vanavond.' Zeg ik met zachte stem zonder Nagato aan te kijken. Een stilte vindt plaats en Nagato staat weer op. 'Wat vind Hidan daarvan?' 'Weet ik niet..Ik bel hem zo wel..' Zeg ik en trek de dekens over mijn schouders heen. Een zucht klinkt maar hoor dan de 'oke' van Nagato en ze lopen weer de deur uit. Ik zoek mijn mobiel die ergens in bed lag en bel Hidan op. Hopelijk nam hij op. Mijn ogen vallen op de klok en zie dat het half twee is. Dan waren ze wel erg vroeg. 'Hallo?' Klinkt het aan de andere kant. 'Hidan? Ben je al uit?' 'Ik sta voor het ziekenhuis, zie je zo.' Klinkt zijn stem en hij heeft al opgehangen voor ik nog wat kan zeggen. Als Hidan binnenkomt draai ik me om en kijk hem glimlachend aan. Of hij het wilde, geen idee, maar ik sla mijn armen even om zijn nek heen en knuffel hem. 'Nagato-sensei en Konan waren net hier.' Zeg ik als ik hem los laat en Hidan op het bed is komen zitten. 'Weet ik, ik sprak ze net nog.'

Reageer (1)

  • Poochyena

    dat is niet leuk..
    voor hun allebei

    srry, ben een beetje inspiratie loos T-T
    snel verder(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen