Hoofdstuk 13
Tom en zijn vrienden zaten vast in de 3de klas. Zij hadden intussen al door dat het schip zal zinken, het ijskoude water liep al door hun gangen.
Maar de eerste en tweede klasse wisten nog van niks. Er werd hen alleen gevraagd om reddingsvest aan te doen en naar het dek te gaan.
Ook Amber stond al op het dek vrouwen en kinderen mochten eerst in de reddingsbootjes
*Pov Amber*
Ik wist niet wat er gebeurde. Ik had de ijsberg gezien de schokken gevoelt en iedereen blijft hier zo rustig. Er moet toch iets gebeurt zijn dat we hier zo op het dek moeste verzamelen. En de redding's bootjes worden het water ik gelaten. Het was dus duidelijk dat we het schip moesten verlaten.
Maar ik wou dit niet , niet zonder Tom. De helle derde klasse was hier niet niemand was op het dek alleen eerste en tweede klasse !
" Amber stap in sta niet zo te dromen " hoor ik mijn moeder roepen. Ik kijk der maar wat aan en merk nu pas dat het schip schuin. Tom had gelijk het schip gaat zinken. "moeder nee " zeg ik bot
" Amber doe niet zo stom en stap ik " antwoord ze me streng "zie je het dan niet het schip zinkt er zijn niet genoeg bootjes en de 3de klas is nog niet eens boven op het dek ! " zeg ik boos en zet een stap naar achter "Dani komt straks mee als je daarvoor bang bent " glimlacht ze en steekt der hand uit.
" oh Mother, shut up ! " zeg ik hoorbaar en ren weg naar de 3de klasse op zoek naar Tom.
Reageer (1)
Nani!!
1 decennium geledenDe boys moeten ook veilig en wel met amber weg!!!
Snel verder please