De volgende dag word ik wakker en kijk om me heen oppeens besef ik weer dat ik in het hotel ben met de jongens en Ashley. Vandaag wordt super ik voel het gewoon denk ik. Ik kijk naast me en zie dat Nick nog ligt te slapen , wat is hij toch lief als hij slaapt. Ik sta op en loop naar de keuken. Ik maak alvast een boterham en ga op de bank zitten. Oppeens voel ik dat iemand naast me gaat zitten. Ik kijk om en zie dat Nick ook al een boterham en zijn hand heeft en hem op eet. Hey, zeg ik. Hey, en is het lekker?? Jaa hoor. Wat gaan we vandaag allemaal doen vraag ik nieuwschierig. We gaan even kijken wanneer we het liedje kunnen opnemen. Okay. is goed. Even later hoor ik Ashley en Joe en Kevin en Danielle ook uit de kamers komen. Haaii. Zeggen ze en we zwaaien ff en gaan dan weer verder met onze boterhammen. Ik ga me even omkleden zeg ik en ik loop naar de kamer en pak een skinny jeans en een t-shirtje. Daarna ga ik weer naar de woonkamer en zet TMF op en zing wat mee met het nummer. Oppeens komt Nick weer na me toen en hij heeft een Big.Smile op zijn gezicht. We kunnen over 9 dagen ons liedje opnemen. Ik zorg wel dat het af is en tot we wat kunnen oefenen. Okay zeg ik blij maar wat gaan we dan derest van de dag doen vraag ik en kijk hem recht in zijn mooie ogen aan.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Love4jb

    Ik denk dat ik ga stoppen aangezien er bijna niemand mijn storie leest ;[ maar ik kijk nog wel ff xx

    1 decennium geleden
  • Madrid

    verderverderverder:Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen