~#8 |screaming!
NIEUWE PERSONAGE IN HET VERHAAL!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaau!
Het is Christian,het kind van de buren.
Hij is 11 jaar en zo irri!
CHRISTIAN! Wat doe je.
Nou, ik was jullie aant bespioneren en ik stootte me teen aan de deur!
Waarom deed je dat,ROTKIND!
WEGWEZEN!NUUUU!
;(
Stom kind, hij probeert echt alles te verpesten.Het lijkt wel me broertje, soms is ie lief.. Maar soms ook niet. Craap! Moest nog antwoorden op het emailtje van men ouders.
Eigenlijk wil ik best wel terug naar me ouders!Maar ik heb het hier best goed..
Justin, ik moet nog ff antwoorde op een emailtje.. Kijk jij maar even verder,liefje!
Hallo ma & pa.
Ik heb eens goed na gedacht, en heb besloten om toch terug te komen.
Groetjes,
Selina..x
Snel krijg je een smsje terug.
Selina,
we willen je helemaal niet meer!
wat denk je nu wel..
Als je terug wilt komen, word je onze slaaf!
doei!
Wow,ik was zo gechoceert! Ik wist dat ze zoiets
zouden doen..HOE KON IK NOU ZO DOM ZIJN! geen idéee.
Liefje,wat scheelt er?
Niets hoor..
OHHH,crap!
Wat is er?
Ik heb een intervieuw over hoe ik beroemd werd!
Iedereen liet me achter. Men ouders, nu Justin met zijn rijke sterrenleven! Kon hij dan niets afzeggen!Ik snap het niett.. Hij komt wel terug. Plots viel ik flauw van de stress.
POOSJE LATER!
Ik word wakker, en ik zie De buren rond me staan.Ik lig in het hospital! Justin is er nog niet eens! Hij is zeker weer bezig met een of andere optreden ofzo! Ik ben het beu. Het enige waar ik nu nog aan kan denken is Justin!
_______________________________________________
kweet deze was héééél saai, als iemand idéetjes heeft of tips.. Altijd welkom.
Ben beetje inspiratieloos vandaag.
Of iemand een idéé voor een andere storie ofzo.
WORD VERVOLGD!
Reageer (2)
ge snel verder!
1 decennium geledenik ben ook een beetje inspiloos
sry ik ben zelf ook inspiratieloos:)het was helemaal niet saai maar gaa veder
1 decennium geleden