Foto bij 018

Harry POV

1 week later

Samen met Louis en Liam zit ik in de ontbijtzaal van ons hotel. Gisteravond laat waren we in Kopenhagen, Denemarken aangekomen. We zouden hier vandaag en morgen een optreden geven waarna we door gaan naar Oostenrijk.
'Hoe laat moeten we in de arena zijn?' Vraag ik terwijl ik een hap van mijn broodje kaas neem. 'Om 12 uur dus we moeten over een uur vertrekken.' Is het antwoord van Liam. Ik knik en eet mijn broodje verder op.

'Dit is de arena. De jongens van 5 seconds of summer beginnen om half 8 en jullie om 9 uur. De soundcheck begint voor jullie zomenteen om twee uur. Lou en Gemma hebben een aantal outfits voor vanavond uitgezocht jullie mogen nog even kijken of jullie deze outfits goed vinden. Om half zeven hebben jullie een meet and greet met twee fans. Ze hebben een wedstrijd gewonnen via de radio. Om kwart voor twee verwacht ik jullie bij het podium zodat we de apparatuur aan kunnen sluiten. Jullie kunnen nu doen wat jullie zelf willen.' Als Paul klaar is met zijn hele verhaal knikken we allemaal waarna we ieder een andere kant oplopen. Terwijl ik richting Gemma en Lou loop pak ik mijn telefoon om Kayla een smsje te sturen.

-De arena in Kopenhagen is prachtig groot.-
- Het is jammer dat je er niet bij kunt zijn ik mis je.-
-Heel veel kusjes.-


Ik klik op verzenden en stop mijn telefoon weer terug in mijn broekzak. Intussen ben ik bij de kleedkamers aangekomen en zie ik Gemma en Lou al staan. Beide geef ik ze een knuffel en een zoen waarna ik naar het kledingrek met mijn naam loop. Er hangen twee skinny's aan het rek en vier verschillende shirts. Ik houd alle shirts even voor me waarna ik knik. 'Het is perfect bedankt Lou. Waar is Lux?' 'Die is hiernaast aan het spelen met Louis.' 'Dan ga ik even kijken.' Beide dames knikken waarna ik naar de naastgelegen kamer loop.
'Lux!' Roep ik blij waarna ik het kleine meisje op pak en door de lucht zwier. 'Harry spelen?' Ik knik en zet het meisje weer op de grond. 'Wat waren jullie aan het doen?' 'We deden verstoppertje Lux zoekt Ashton nog.' Ik knik als antwoord op Louis' antwoord en pak mijn telefoon weer uit mijn broekzak.
1 Nieuw bericht.

-Hey knapperd,-
-London is regenachtig en koud.-
-Ik mis jou ook en kan niet wachten tot volgende week.-
-Succes vanavond en ook voor de jongens.-
-Liefs.
-'

'Laat me raden een berichtje van Kayla?' Ik knik 'Hoe weet je dat nou weer Louis?' 'De twinkeling in je ogen zegt me dat het berichtje niet van je moeder is. Ga je haar volgende week zelf van het vliegveld halen?' Ik schud mijn hoofd 'nee Gemma gaat haar halen. Haar moeder en zusje komen trouwens ook mee.' 'Gezellig. Heb je er zin in?' 'Ontzettend. Ik mis haar echt super erg maar gelukkig skypen we bijna iedere dag.' 'Oeh zullen we nu met haar skypen? Dan kan ze Lux en Ashton ook zien.' 'Ja lijkt me leuk ik stuur haar even een berichtje.

-Louis wilt skypen heb je tijd?-
-Kus-


Ik heb nog niet genoeg vragen voor een Q&A!!! Jullie kunnen al je vragen hier beneden dumpen. Een vragenlijst mag ook. Wat jullie willen!

Reageer (1)

  • AllDayDreams

    Aan Harry
    Waarom vind je Kayla zo leuk?
    Ben je echt al verliefd op Kayla?


    Aan Kayla
    Hoe vind je het dat Harry jou al leuk vond voor jullie elkaar echt hadden ontmoet?
    Ben je echt al verliefd op Hazza?


    Sorry ik heb niet zoveel inspiratie voor de vragen...
    Snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen