HET laatste hoofdstuk!
ik hoop dat jullie hem leuk vinden :

anyway , enjoy! (:

Hoofdstuk 15.

'' je haar blijft niet zitten'' zei Emily boos terwijl ze gefrustreerd mijn haar onderzocht.
''Krul het gewoon en klaar , het is niet mijn dag dus het maakt ook niet zo heel erg veel uit'' antwoordde ik waarop ze haar schouders op haalde maar toch deed wat ik zei.
''Klaar , nu Evi nog.'' zei ze zuchtend terwijl ze Evi begon te roepen.
Ik herrinerde me nog het terug zien van Evi.
Ze was do blij geweest en had net als ik staan huilen , Emily en Sam die graag een kind wilde hadden tijdens mijn verblijf in Canada gevraagd of ze Evi mochten adopteren , waar ik natuurlijk mee eens was want ik was toen zelf nog een kind.
Ik stond op en keek ik in de spiegel , het stond me wel goed maar ik hield niet zo van al dat getut.
Ik streek over het witte zijden jurkje en liep naar de deur toe waar Seth me al stond op te wachten. Hij opende zijn mond om iets te zeggen maar verstomde .
''Je , je bent prachtig!'' zei hij en hij lachte lief.
''Jij ook '' zei ik en ik glimlachte naar hem.
''Nou hupsa Evi je bent klaar. Ga maar naar Kayla toe dan zie ik je zo.'' hoorde Emily zeggen.
''oke mama emily'' antwoordde het kinderlijke stemmetje van Evi en huppelend kwam ze naar ons toe.
''Nou we zijn allemaal klaar , moeten we Kim nu niet roepen?''
''Dat doe ik wel'' zei ik en ik liep naar de deur.
''Kimmie?''
''Ja kom maar binnen'' zei ze waarop ik de deur opende.
''Wauw , Kim ..je - je bent ... echt prachtig.''
''Kom Kayla , we moeten naar benende'' zei ze glimlachend en ze pakte mijn hand en kneep erin.
''Zenuwachtig?'' fluisterde ik terwijl we naar de grote houten deur liepen.
''Ja ,''
''Nergens voor nodig , dit is jou moment . Niemand kan het van je af pakken . Deze dag moet uitspringen dan alle andere dagen dus maak er wat van. En onthoud ; i'm right behind you.''
Ze keek even om en glimlachte , gerustgesteld door mijn woorden en opende de deur.
De zaal was enorm en overal stonden wel bloembakken met witte en rode bloemen erin. De zaal was niet overbevolkt , Kim en Jared hadden alleen de aller belangrijkste mensen willen uitnodigen .
Waaronder de pack.
''Neemt u Jared , kim als uw wettige echtgenoot en belooft u haar nooit te verlaten tot de dood jullie scheid?''
''ja'' klonk de stem van Jared vastberaden.
''En u , neemt u Jared als uw wettige echtgenoot en belooft u hem nooit te verlaten tot de dood jullie scheid?''
''Ja'' klonk Kim's stem , zacht maar toch vastberaden.
''Dan mag u nu de bruid kussen''
een gejoel en zuchtten en ''aaahs'' weerklonken door de zaal toen Kim en Jared elkaar kuste.
''U kunt nu de bruid en bruidegom en als u dat later wilt doen kunt u zich begeven naar die deur , waar het feest zal beginnen.'' zei de man die de lezing gedaan had en hij liep het podium af.
''Gefeliciteerd kim'' zei ik en ik knuffelde haar.
''Dankje Kayla'' zei ze en ik kon de tranen in haar ogen zien.''Dankje voor alles .''
Ik glimlachte en feliciteerde Jared en Jareds en Kims ouders en liep terug naar Seth .
Hij glimlachte naar me en sloeg zijn arm om mijn schouder.
Samen liepen we door naar de feestzaal waar de muziek al begonnen was.
Even later kwamen ook Kim en Jared de zaal binnen en begon het feest pas echt.
''En dan zou ik nu even alle aandacht willen voor de mensen waar we vandaag voor gekomen zijn. Kim en Jared. Jullie mogen nu het feest openen door de 1ste dans . Dit moment is voor jullie jongens .'' zei Paul die achter de DJ tafel stond en hij zette een nieuw nummer op.
[www.youtube.com/watch?v=cJjORU0lLwA]Het liedje I will be .
Tijdens het dansen waren Kim en Jared de hele tijd met elkaar aan het praten , hun ogen bleven aan elkaar vast geplakt en er was een soort dromerige onwerkelijke sfeer in de zaal ontstaan.
Vol ontroering stond ik er naar te kijken en kon toch mijn tranen niet binnen houden. Het was zo ontroerend , het besef dat dit mijn vriendin was waar ik mee opgegroeid was grootendeels en die nu volwassen was geworden deed me iets.
Net als een moeder zich zou voelen als ze haar kind weg ziet gaan , trouwen en op zichzelf gaan wonen.
En mischien over een paar jaar als Kim al moeder was zouden Seth en ik daar staan.
Alsof hij wist dat ik over hem dacht gaf hij een klein kneepje in mijn hand waardoor ik hem aankeek.
Hij keek op me neer en er was een liefdevolle blik in zijn ogen te zien.
Ik glimlachte naar hem maar keek toch terug naar Kim en Jared.
Het liedje was nu af gelopen en ze beeindigde de dans met een zoen waarop ze onze kant op kwamen lopen.
Kim wenkte me en Jared trok haar terug de dans vloer op.
Het liedje[http://www.youtube.com/watch?v=aB3YOxybNOs&] waiting was op dit moment begonnen en Seth reikte zijn hand uit naar me.
''Mag ik deze dans van je?'' zei hij grijnzend en ik legde mijn hand in de zijne en hij trok me mee de dans vloer op.
Onze voeten schuifelde mee op de maat van de muziek en ik legde mijn hoofd op zijn warme borst.
''Ik hou van je'' fluisterde ik zacht en ondanks dat het zo rumoerig was hoorde hij het toch. Dat hoorde waarschijnlijk ook bij het weerwolf zijn.
''Ik ook van jou.'' zei hij en hij krulde zijn vinger om mijn kin waardoor ik wel omhoog moest kijken.
Hij keek me nog even aan en drukte daarna zijn lippen op de mijne .
Zo danste we verder tot het liedje was afgelopen.
''Kayla'' kim tikte me aan en ik keek om.'' we gaan zo weg omdat ons vliegtuig opweg naar onze huwlijksreis over een paar uur vertrekt. Kom je?''
Ik knikte en met Seth aan mijn zijde liep ik achter Kim aan.
Bijna de hele zaal was naar buiten gelopen en gooide confetti over het bruidspaar heen.
''Oke meiden klaar staan!'' gilde kim en ze draaide zich om , om het traditionele bloemen weg gooien uit te voeren.
Ook ik ging er bij staan en keek lachend om me heen naar de meiden die popelend en op het bruidsboeket geconentreerd om me heen stonden.
Kim gooide het boeket naar achter en het vloog mijn kant op , waarop ik hem ook ving.
Nieuwschierig draaide Kim zich om om te kijken wie het boeket gevangen had en er verscheen een glimlach toen ze zag dat ik hem gevangen had.
Ik voelde 2 handen op mijn heupen en zag Seth glimlachend achter me staan.
''Wij zijn de volgende '' zei hij grijnzend en hij zoende me .
Terwijl we samen het bruidspaar uitzwaaide sloeg Seth zijn arm om me heen en trok me dichterbij.
Daar stonden we dan , mijn vriendin uitzwaaiend die onderweg was naar haar nieuwe leven , terwijl mijn nieuwe leven ook nu begon.
Dankjullie wel voor alle reactie's die jullie hebben gepost!
En ik zou graag willen weten wat jullie leuk aan het verhaal vonden :]
In ieder geval bedankt! ;D

Reageer (7)

  • jmetje

    echt zo mooi geschreven jammer dat hij afgelopen is .

    1 decennium geleden
  • jenfairytale

    prachtig

    1 decennium geleden
  • Awrighter

    hij is superr:D

    1 decennium geleden
  • EsteeM

    ik heb dit verhaal op de twilight hyves gevolgd
    en ik vond het echt een mooi verhaal (H)!

    1 decennium geleden
  • MysticFool

    mooi geschreven enzo prachtig eind
    jmmr dat ie stopt

    (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen