*1* Proloog
(SIMONE POV) Hai ik laat mij even voortellen:ik ben dus Simone de leadzingeres van de band sixty six en de tweelingzus van georgina ik ben dus 3 minuten ouder dan haar en geloof mij maar,soms hebben wij tweeen echt een gigantische ruzie maarja,laten we het daar maar niet dus over hebben.Mijn uiterlijk lijkt op een gothic achtige emo maar dat ben ik dus niet,ik ben gewoon mezelf mijn haarkleur is zwart met paarse plukjes en ik ben een fan van doodskoppen.ik en georgina voelen hetzelfde en dromen ook hetzelfde het is zo'n tweeling gedoe die jullie mischien niet snappen.Ik hou van katten en heb er 3.Ik begon met zingen toen ik 11 was want ik had er ervaring mee ofzo maar dat is denk ik genoeg info over mezelf,bye!
(GEORGINA POV) heey allemaal! ik ben dus georgina de tweeling van simone maar dat wisten jullie al want zij heeft denk ik alles vertelt terwijl ik dat moest doen omdat,de jongste eerst voor is,maar ze heeft dat niiet gedaan dus dat betekent KLAPPEN! dat is strax pas he! oke.Ik ben de gitarist van de band ik speelde gitaar toen ik 5 was.ik heb een hond en die heet Sammy het is een dalmatier ik word weleens de tutje genoemd van de band.Mijn lievelings kleur is roze,wit,lichtblauw,en goud.Mijn haarkleur is blond met een lange roze pluk en dit heeft simone niet vertelt:onze natuurlijke haarkleur is zwart,maar ik heb het blonde gekleurd omdat ik dat mooi vind en,omdat we niet echt op elkaar willen lijken zodat mensen niet in de war raken.genoeg info denk ik en oja! I LOVE shoppen!
(KELLY POV) wazzup,ik ben kelly de bassist van de band jullie weten het he? oke ik ben een gangster...nee hoor grapje! ik lijk er wel op en ik gedraag mij ook een beetje zo,maar,ik blijf chill.Ik draag altijd vette sneakers en baggy broeken,en mooiste accesoire: een hoed en soms,draag ik een pet.mijn hond heet rocky en het is een siberische husky.ik heb altijd van die gekleurde brillen van de jaren 70 omdat ik ze hip vind! mijn personage is stoer/rustig want dat ben ik ook (natuurlijk) ik word weleens de luiste van de band genoemd dat vind ik dus niet leuk want,zonder bassist (mij dus) bestaat er geen sixty six;).mijn haarkleur is bruin en donkerbruin want ik hou niet zoveel van die gekleurde haren (zoals de rest van de band.oke ik denk dat dit genoeg info is (ik hou van hip hop en jazz)en ik ga maar...LATERZZZ!
(FOXY POV)nog een gitarist hierzo hallo! ik ben foxy ben een punk maar ik vind dat doodnormaal want er zijn heel veel punks op aarde.ik heb spierwit haar met aan de voorkant groen en aan de achterkant bloedrood hihi.ik en kelly zijn de oudste nichten van de band ik kan mezelf vergeljken met simone en april want die zijn een beetje net zo maf als ik.Ik draag van die echte punk kleren met skaterbroeken en gaten.ik heb heel veel piercings 6 op beide oren,op mijn lip en op mijn wenkbrauw(de rest van de band heeft ook piercings niet allemaal maar ze zijn het denk ik weer vergeten te zeggen)ik heb een hond genaamd sky en een leguaan genaamd sneaky:P ik hou van skaten en fietsen ik ben er ook goed in.in het verhaal komen jullie meer over mij te weten want,ik kan denk ik niet alles zeggen want soms zeg ik iets verkeerd(want ik ben wel goed in liegen).
(APRIL POV)RAWWR! nee hoor grapje ik ben april de drummer en ben een clown van de band,tenminste dat zeggen.laten we eerst over mijn haar beginnen:mijn haarkleur is oranje met zwart strepen en ja dus ga niet vragen..ik heb tijger haar maar ik vind dat vet want ik word weleens animal genoemd en ik hou van ze,aan de zijkanten va mijn haren heb ik geel haar met donkerbruine vlekken,jaguar haar dus.Ik drumde sinds mijn 4e en jaa,ik weet wat jullie denken,dat ik ervaring heb zeker.ik heb 4 katten want ik hou van katachtigen(jullie wisten het denk ik al vanwege mijn haar) ik en simone zijn dikke vrienden want zij houd van wolven en ik van tijgers.ehm...ik sis..MAAR lach me alsjeblieft nie uit.ik ben stout en ik respecteer geen ander drummers want ik ben jaloers op ze. ik draag ook kleren met dieren printen erop en dat is het dan voor vandaag ik ga slapen doei!
(KYOSHI POV) konishiwa! ehm sorry maar ik ben half japans en half nederlands natuurlijk.ik ben kyoshi maar ik kan natuurlijk vloeind nederlands want ik ben hier geboren.ik en april zijn de jongste nichten van de band (wij zijn allemaal nichten van elkaar en s&g zijn zussen)ik hou van visual kei maar ik lijk er niet op wan t die stijl staat mij niet.ik bespeel de piano keyboards en ik ben een achtergrond zangeresje.ik ben ook goed achter de draaitafels,want,ik hou van housemuziek en ben ook een goeie dj.ik heb japanse kooikarpers en een konijn plus een militante kaketoe(das een soort papegaai).mijn lievelings kleuren zijn blauw en wit ik heb dus ook donker blauw haar die een beetje zwart lijkt en en met lichtblauwe plukjes.ik kan ook goed manga tekenen en ik draag ook manga dinges nogwat,hoe ze het ook noemen.meer info? nou..die krijg je in het verhaal.ciao!
Reageer (4)
2 verschillende reacties van 2 verschillende quizlet gebruikers
1 decennium geledenleuk
1 decennium geleden'leuk
1 decennium geleden2 of meer reacties please:$
1 decennium geleden