Foto bij Chapter seventeen - it's like a fairytale

big love since 11 december 2007 ^^

5+reacties
nog en abo? (a')

Justin pov:

Ik werd wakker en zag dat ze nog steeds met haar hoofd op mij lag. Ik schoof zachtjes onder haar vandaan en ging naar de badkamer. Toen ik uit het raam keek zag ik dat het sneeuwde. Wat raar dacht ik bij mezelf. Ik stapte in de douche en liet het water over mijn rug stromen. Ik hoorde de deur open gaan en glimlachte. Zou ze het doen? Dacht ik in mezelf...

Charlotte pov:

Ik liep de badkamer in en zag de aangedampte spiegel. Kut, dacht ik. Nja, dan ga ik maar eerst douchen. Ik ging tegen de deur van de douche staan en tekende er een hartje op. Hij schreef iets terug; i love ya (l). Mhihi, ik lachte en deed de deur op en om hem een kus te geven. Hij spetterde water op mij en gaf me een natte kus op mijn neus. Ik deed de deur terug dicht en zocht in ijn koffer een donkere jeans en een sweater. Ik nam mjin cadeautje mee naar beneden, legde zijn cadeautje op zijn bord en ging terug naar boven. Daar was Justin inmiddels al klaar en gaf mij een groot hartjes-kussen (ya know ^^) en een brief. "Pas lezen als je thuuis bent" zei hij geheimzinnig. Ik lachte en gaf hem een kus. "Je bent de liefste" fluisterde ik zachtjes in zijn oor. en we gingen naar beneden om te ontbijten.

Reageer (7)

  • Hernandez

    je schrijft zo goed ö ik hou van je verhaal! (': ly <3

    1 decennium geleden
  • Drake

    mooi geshrevennn 8]
    heel snel verderr xoxo

    1 decennium geleden
  • inlovewithJB

    ik wil zo wel ies een eerste reatie geven ze.(:

    Verder..(hoera)

    1 decennium geleden
  • Millionars

    varduur:'D
    (flower)

    1 decennium geleden
  • floepii

    verder!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen