Truth:

? Op wie ben je verliefd?

? Heb je ooit weleens gevoelens gehad voor hetzelfde geslacht als jou?

? Heb je wel is wat gestolen?

? Waar heb je spijt van?

? Wat is je grootste blunder?

? Wat is de ranzigste sex-scene die je ooit heb gezien in een film?

? Wat is je ergste leugen ooit geweest?

? Van welke opmerking op internet heb je het meeste spijt?

? Wat is je grootste vergissing in je leven geweest?

? Wat is het lompste wat je ooit tegen een meisje of jongen hebt gezegd?

? Wat is je grootste angst?

? Wat was jouw hoogtepunt van de afgelopen dag?

? Met welke smurf kom je het meest overeen en waarom vind je dat?

?Wat zou jij doen met iemand die het leuk vind om met kleine kinderen 'erotische' spelletjes te spelen?

? Beschrijf een droom die je ooit gehad, waarvan je naderhand spijt had of dacht: Die had ik nooit mogen dromen.

? Wat is je mooiste droom ooit geweest?

? Wat is je grootste nachtmerrie?

? Ben je soms nog bang in het donker?

? Denk je soms dat er nog een monster onder je bed ligt en ren je daarom snel naar je bed?

? Ben je bang voor geesten?

? Heb je wel eens iemand gezien die je echt eng vond? Zo ja, beschrijf die persoon.

? Stel dat je moest kiezen tussen blind of doof worden, wat zou je kiezen en waarom?

? Aan welk liedje heb je de mooiste herinneringen en waarom?

? Voor wat gaat de televisie aan en voor wat gaat de televisie uit en waarom? ('wat' is naar eigen inzicht in te vullen)

? Hoeveel echte vrienden heb je en waardoor weet je dat dit echte vrienden zijn?

? Heb je wel eens iemand of ben je wel eens door iemand vreselijk voor lul gezet? Hoe?

? Als je in een ander land als Nederland zou moeten wonen, welke zou je kiezen en waarom?

? Wat is je favoriete artiest (schilder, beeldhouder etc.)?

? Bij welke datum heb je speciale herinneringen en waarom?

? Wat zou je ooit nog wel eens willen doen, maar durf je niet (denk aan bungiejumpen etc.)?

? Wat is je favoriete huisdier en waarom?

? Geloof je in God? Waarom (niet)?

? Wat vind je de meest irritante presentator/presentatrice?

? Ben ik je favoriete nichtje?

? Welke 3 dingen zou je uit je huis halen als dat in brand staat (geen mensendieren)?

? Welke eten vind je het lekkerst en wat vind je echt niet te eten? Waarom?

? Wat is de laatste film die je hebt gezien? Hoe vond je hem?

? Welke bekende persoon zou je willen ontmoeten en wat zou je hem/haar willen vragen?

? Welke sporten beoefen je heb je ooit beoefent?

Dare:

Schrijf een liefdesgedicht aan mij en lees hem hardop voor bij je ouders en mij.

Zet de koude douche aan en hou je hoofd daar 20 seconden onder.

Bel een nationaal radiostation en zeg: Ik hou van (naam waarmee je dit spel speelt) en ik lik graag teddyberen!

Schrijf een leuk Sinterklaas gedicht met daarin in ieder geval de volgende woorden: Lul, Eigenwijs, Teenslippers, Laminaat, De maan, Justin Bieber en Lichtknopje.

Ontwerp een nieuwe smilie en stuur hem op naar hyves!

Doe ijsklontjes in je BH en loop daar 4 keer de trap mee op (en af ;p )

stapel je op een bed of bank met de mensen waarmee je dit speelt en maak er een foto van.

Loop naar de dichtbijzijnde volwassenen en zeg: Ik ben een vliegtuig en voel me high.

Leg een boek op je hoofd, trek een gekke bek en plaats er hier een foto van tot de volgende ochtend op hyves!

Teken op een papiertje je medespeler na in een dier en laat het hem dan zien en zet het op internet tot de volgende ochtend.

Loop 5 rondjes achteruit om je stoel heen met een volle mond (snoep of popcorn) terwijl je "Vader Jacob" zingt! Als je (glim)lacht moet je overnieuw beginnen!

Schrijf een email naar het weekblad Margriet (redactie@margriet.nl) waarin je klaagt dat er te weinig "mannen"-onderwerpen aan bod komen in het blad!

Maak een gekke leuke lieve mooie of wat dan ook foto van jou en je medespeler en stuur hem naar alle tijdschriften (meiden) die je tegenkomt! Kijken of je erin komt!

Trek een pretface ( lachwekkende test of je medespeler er om moet lachen) en blijf er 2 rondes mee op je gezicht zitten!

Ga op ze kop op een stoel liggen en laat je medespeler je water drinken en probeer een k3 liedje te zingen.

Vertel over welk lichaamsdeel je ontevreden bent.

Noem een wens voor de toekomst.

Doe wat pindakaas op een lepel en doe het in je mond en hou het 2 beurten in je mond.

Prop je mond vol met zo veel mogelijk M&M's (of popcorn of zo)

Teken met oogpotlood een gezichtje op je buik met als neus de navel en verzin een verhaal en laat het buikpoppetje het vertellen deze woorden moeten erin: Toilet, Afganisthan, Ipod, Letter, Woestijn, Snaar, Stekker, Boom, Vanille, Selecteren en Map. Laat het poppetje de hele avond zitten.

Teken met oogpotlood een gezichtje op je buik met als neus de navel en verzin een verhaal en laat het buikpoppetje het vertellen deze woorden moeten erin: Michael Jackson, Veter, Zwerfer, Spongebob, Duif, Zes, Goudvissenkom, Vlek, Procent, Slokdarm en Ik.

Lik de tenen van je medespeler en maak een foto en zet het op internet ( je pagina) tot de volgende dag.

Bel naar de ouders van je tegen speler en zeg: Hoi ik ben spongebob maar ik ben patrick kwijt en begin keihard te huilen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Sunshine97

    Ik droom oger een gestoord wijf dat Nederlanders in Nederland wil tellen in Nederland en op Kreta door ze te vermoorden xD
    Ik droom ontzettend normaal xD

    Snel verder (K)

    1 decennium geleden
  • xLenox

    Leuk hoofdstukje :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen