Donderdag 17 april
Lief dagboek,
ik heb je van mama gekregen omdat ze wil dat ik mijn gevoelens ga opschrijven... wat een onzin!
mijn gevoelens zijn altijd hetzelfde haha, gewoon vrolijk!
oke nou laat ik maar beginnen met wat over mezelf opschrijven dan, want anders komt er niets van.
uhm nou ik ben anne, ik ben 14 jaar oud.
ik heb bruin haar en groene ogen, veel mensen zeggen dat wanneer ik vrolijk ben ik een soort twinkeling in mijn ogen heb.
ik ben ook best wel klein haha, maar 1.50 lang (nou ja lang....)
verder ben ik gewoon een heel vrolijk meisje dat vaak nogal hyper is haha.
ow ja en ik heb een lichtelijke telefoon verslaving!
mama woont nu in een of ander bos in spanje en ja papa, papa woont hier met mij in utrecht.
papa heeft geen werk meer sinds een tijdje en mn broer komt vaak dronken thuis.
dus ja mn thuis situatie is ook niet echt fijn.
laatst is oma overleden en ik heb haar huis ge-erft, zoals ze wilde.
ze zei altijd "als ik er niet meer ben dan kan jij slaapfeestjes geven in mijn huis, misschien wel met leuke jongens" en dan begon ze altijd te vertellen over hoe ze opa had leren kennen.
echt lief!
maar nu is ze er niet meer en heb ik dus een huis in eindhoven, ik ben er al drie keer geweest.
het is er erg gezellig en ik ben er tenminste even weg van cas (mijn broer) en van papa die depressief is door zijn werk.
nou dat was het denk ik wel, ik ga mijn huiswerk maken. #boringgggggg
doei doei lief dagboek! kuzzies!
Reageer (1)
Sel verder Melis!! x
1 decennium geleden