Mimosa Pov

ik stond gewoon met Tom te dansen (ja ben een tom van ).
De avond duurde niet lang want Esmee en ik gingen er rond 3uur er alweer van door want we waren moe en hadden pijn aan onze voeten dus gingen we naar het huis van Emsmee.


Esmee Pov

We waren terug gegaan naar mijn huis en nee niet alleen we hadden Tom Kaulitz en Georg Listing met ons mee laten gaan geen idee waarom maar ik vond het wel leuk en zo te zien Mimosa ook ze had het heel erg naar haar zin met tom. Ik moest heel erg om Georg lachen hij en ik waren in mijn kleding kast beland en hij droeg een sjaal en een hoed die me deden denken aan een oude oma, ik liep naar hem toe en gaf hem een schouder klopje hij greep plots mijn pols licht vast en gaf me een knuffel ( we waren best wel waisted).Ik liep naar mijn bed en plofte liggend neer met Georg naast me we staarden naar het plafond waar een dak raam in zat en waar je de heldere steren kom bekijken ik deed mijn ogen dicht en dat is het laatste wat ik gezien heb die nacht.
Toen ik s'ochtends mijn ogen open deed schrok ik me dood er lag een gast naast me zonder shirt en alleen een broek aan en zijn schoenen uit wow dacht ik dit is niks voor mij maar toen ik goed keek was het die dude weer met dat rare kapsel ik ging recht zitten en schudden hem door elkaar hij schrok ook op en keek me aan.
: Morning sunshine - zei die ik keek nog een keer en zag dat het Georg was.
ik ging samen met hem naar beneden waar we Tom en Mimosa aan troffen ik gilde en ze schrokken allebei wakker.
Mimosa der haar stond recht overeind en Tom lag met zijn duim in zijn mond.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen