Die zelfde avond kwam Mimosa langs ze omhelsde me en zoals altijd was ze hyper.
: HALLO WIJFIE VAN ME :D VERTEL ME ALLES OVER VANDAAG !!- ik vertelde haar dat ik naar de wc moest en het niet kon vinden en dat ik Georg Listing tegen kwam die ook nodig moest en dat ik de assistente werdt van Tokio hotel en mijn vader voor die klus en het enige wat ze zei was : OMG....dus ze mogen alles aan je vragen en datt moet jij doen?- ja zei ik met een piep stemmentje. Maar opeens kreeg ze een idee : zullen we vanavond uitgaan? ik heb wel zin om lekker even los te gaan jij?- ik twijfelde geen moment en sleurde haar mee naar mijn kamer om onze uitfits uit te zoeken in mijn mega inloop kast.


Georg Pov

Ik kwam aan met de jongens bij een bedrijf dat ons ging helpen met een belangrijke klus voor ons nieuwe album.
We namen de lift omhoog om bij de meeting kamer te komen toen we daar eenmaal waren moest ik hoost nodig naar de wc dus ik ging er naar op zoek ik liep 2 gangen door maar geen wc, tot dat ik een meisje zag staan met rood lang gekruld haar die tegen haar zelf zei : Waar is die verdomde wc nou ugh stom gebouw ook- ik liep voorzichtig naar voren en zei dat ik ook de wc zocht ze draaide om en WOW van voren was ze nog mooier alleen keek ze mij geschrokken maar verbaasd aan ze dacht natuurlijk dat ik zoon rare gast was ofzo.
Toen er eenmaal een vrouw aan kwam lopen om ons de weg te wijzen naar het toilet was ik opgelucht ik moest zo nodig maar mijn gedachten waren ook bij dat meisje uit de gang wie was zij?, ik liep nog een klein stukje met haar mee en toen spitste onze wegen ik ging naar rechts en zij naar links de jongens vroegen waar ik zo lang bleef en Tom moest weer zonodig de opmerking maken dat ik door de wc was heen gezakt, we werden op een gegeven moment binnen de meeting kamer geroepen we gingen zitten en er werdt ons uitgelegd wat er allemaal ging gebeuren en wat er gedaan zal worden tijdens de klus. Plost zag ik een schim voor bij de deuren gaan en ik zag opeen wie het was het was het meisje die ook naar de wc moest zou ze hier werken of is ze voor iemand hier ? de man die het bedrijf leiden en de klus liep naar haar toe en zei : Jongens dit is Esmeralda mijn dochter zij is jullie en mijn assistente voor deze klus ze keek de kamer rond en keek verbaasd ik glimlachten naar haar, haar vader verliet de kamer om met onze manager te praten Esmeralda ging zitten op 1 van de stoelen Tom ging naast haar zitten en zei : jongens dit gaat wel lukken met zoon grijns als ie een mooie chick ziet alleen was ze daar niet van gedient: ik weet niet wat je met die blik bedoeld maar hou dat in je hoofd- ik lachten het uit met Bill en Gustav en Esmeralda stond op en ging naar de gang.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen