Foto bij 01

Ik ben aan het hard lopen door het bos wat ik elke ochtend doe.
Ik vind het altijd heerlijk om de eerste zomer zonnenstralen op mijn huid te voelen en de vogels te horen fluiten, deze ochtend is best mistig maar ik kan gelukkig mijn weg terug naar huis vinden. Ik ben bij huis aan gekomen en ik doe de deur open en loop naar de keuken om een flesje water te pakken, mijn vader komt de keuken ook binnen in zijn planeten badjas wat me altijd weer aan het lachen maakt. Ik vraag aan hem hoe het met hem gaat en wat hij voor werk te doen heeft vandaag hij neemt een slok van zijn koffie en zegt : Ik heb vandaag een meeting met een manager van een band en ik moet een assistente zoeken voor die klus.- Ik kijk hem even raar aan en ik vraag wat er met mis was met zijn vorige assistente.
Maar daar gaf ie geen antwoord op, en opeens zegt ie : Wil jij mij hierbij helpen ..... wil jij mijn assistente zijn ik geloof dat je het super leuk zal hebben op mijn kantoor ?- ik kijk hem weer raar aan maar knik dan toch ja een loop weg om naar mijn kamer te gaan en mij aan te gaan kleden.
Ik heb mijn haar in een staart gedaan en heb een kort spijker broekje aan mer daar boven een wit Jack Daniels Shirt.
Ik wacht op mijn vader bij de auto en samen rijden wij naar zijn kantoor waar hij zegt maar de baas is.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen