Speciaal voor Crazymy

"Harry Styles samen met..." Iedereen houdt zijn adem in.
"Hannah Raymond"
De anderen zuchten opgelucht en mijn mond zakt open.
"Waarom ik altijd?" Mompel ik tegen mezelf wanneer ik naast Harry ga staan. Nou ja, een meter van hem vandaan.
"Hannah, Harry bijt niet hoor" zegt meneer Dufroid.
"Maar meneer..."
Hij negeert me volledig en gaat verder met de verdeling van de groepen.
"Goed, het doel van het spel is om zo snel mogelijk terug op onze kampplaats te zijn. Hier in het bos vinden jullie tips om terug te geraken. Het heeft geregend deze nacht dus je kan vuil worden. Veel succes."

En weg is onze leerkracht. Meteen vertrekken alle groepjes naar het bos terwijl wij blijven staan.

"Goed, laat ons vertrekken anders staan we hier morgen nog" zeg ik en vertrek in het bos.

"Hannah!" Ik hoor Harry roepen en als ik me omdraai schrik ik me half dood. Harry's hand is net voor mijn neus en een gigantische spin zit erop.
"Aaaah!!" Ik loop achteruit, struikel over een tak en val recht in een plas modder.
Als ik opkijk zie ik Harry dubbel liggen van het lachen. Hij komt niet meer bij.

Ik klauter rechtop en kijk Harry kwaad aan. Als hij me aankijkt probeert hij zijn gezicht terug in de plooi te krijgen, maar faalt en schiet terug in de lach. Ik draai me om en loop verder het bos in.
"Ik zou graag nog voor het donker wordt terug zijn." Zeg ik terwijl ik weg wandel.

Als we een tijdje aan het wandelen zijn, mijn kleren al wat droger zijn en Harry gedaan heeft met lachen, kijk ik hem aan.
"Zullen we even rusten?" Stel ik voor.
"Goed" antwoordt hij. Ik neem mijn rugzak en haal mijn eten eruit. Ik zet me neer op een boomstam en begin te eten. Ik kijk wat om me heen en schrik opnieuw op als Harry's gezicht plots voor het mijne staat. Zijn prachtige mosgroene ogen kijken me aan en langzaam komt hij dichterbij. Zijn adem strijkt langs mijn lippen.

Wo.. Wat? Gaat hij me nu..?
Hij strekt zijn arm uit en zijn hand gaat richting mijn wang.
"Eindelijk" zucht hij zachtjes en plots haalt hij een papiertje tevoorschijn van achter me.
"Een tip" zegt hij trots. Wat verbaasd en verward kijk ik hem aan.
"Wat is er?" Vraagt hij.
"Euh.. Niets.. Ik dacht dat je... Nee, laat maar"
"Dacht je dat ik je ging zoenen?" Vraagt hij met een kleine grijns, die hem oh, zo sexy staat. Langzaam schud ik mijn hoofd en sta terug op.
"We gaan maar eens verder"

Zoals verwacht zijn we pas terug op de kampplaats als het donker is.
Onderweg ben ik dankzij Harry nog een paar keer in de modder gevallen. De laatste keer heb ik hem gewoon mee in de plas getrokken. Hij zag het niet aankomen en lag op me, zijn gezicht bedekt met spatjes modder. Hij glimlachte naar me en draaide ons om waardoor ik op hem belandde.
Mijn handen zaten nog in de modder en in kon het me niet laten om modder in zijn gezicht te smeren.
"Hannah!" Riep hij lachend en stond op, vergeten dat ik nog op hem lag. Hij duwde me omhoog waardoor ik opnieuw struikelde en mijn enkel serieus bezeerde.
De rest van de tocht heb ik doorgebracht op Harry's rug.

"Raymond, Styles! Waar waren jullie !?" De schelle stem van meneer Dufroid komt ons tegemoet.
"Het is bijna middernacht!"
"Sorry meneer, het spijt ons"
De altijd arrogante badboy, Harry Styles, was plots zo vriendelijk tegen de leerkracht.
"Het geeft niet. Neem snel een douche allebei en ga dan slapen."

In de gezamenlijke douche zet Harry me op de grond.
"Ik zal een handdoek en droge kleren voor je gaan halen, dan hoef je dat niet te wandelen." Zegt Harry lief.
"Dank je"

Hij verlaat de badkamer en met een opgelucht zuchtje kleed ik me uit en ga ik onder de warme douche staan. Het is er stil waardoor ik opschrik als de deur plots opengaat. De deur klikt op slot en ik zie hoe Harry binnenkomt. Meteen slaag ik mijn armen rond me heen en kijk hem geschrokken aan.

Langzaam komt hij naar mij toe. Al de andere doucheknoppen draait hij ook open waardoor hij al meteen kletsnat is. Hij doet zijn schoenen en sokken uit en komt naar me toe. Zijn krullen plakken op zijn hoofd, net zoals zijn hemd op zijn borst. Hij legt zijn hand in mijn nek en neemt daarna mijn hoofd vast. Opnieuw komt zijn hoofd dichterbij. Dit keer zijn er geen tips te vinden en zoent hij me werkelijk. Meteen spelen onze tongen een passioneel spel en zonder ik het besef trek ik hem dichter naar me toe. De warmte van zijn borstkas, door zijn hemd tegen mijn ontblote lichaam.

Zijn handen zakken naar beneden en raken de zijkant van mijn borsten waarna hij richting mijn kont gaat en me dichter tegen zich aantrekt.

Steunend op één been sta ik tegen hem aangedrukt. Mijn vingers glijden naar zijn hemd, dat ik losknoop en ver weggooi. Mijn hoofd zakt naar achter als hij zijn lippen in mijn nek plant. Een kreun verlaat mijn mond en mijn handen beginnen te zoeken naar zijn broeksknoop. Ik krijg hem open en samen met zijn boxer vliegt hij weg.

"Zo mooi" fluistert Harry in mijn oor waarna hij in mijn oorlel bijt. Zijn handen zijn plots overal. Rond mijn borst, rond mijn tepels, op mijn buik, mijn rug. Hij tilt me op en laat me op zijn heupen zitten. Hij kijkt opzij en grijnst. Hij klemt me dicht tegen hem aan en loopt naar de douchekop ernaast die hij op koud water draait.
"Aaaah!" Een geschrokken gil verlaat mijn mond, maar die wordt meteen gesnoerd door Harry's lippen.

"Ssht" fluistert hij lachend.
"Koud" zegt ik zacht. Harry trekt me dichter tegen zich aan en de warmte van zijn lichaam zorgt ervoor dat ik geen koud meer heb.

Eens terug onder de warme douche voel ik Harry's vinger naar beneden glijden. Zijn wijsvinger glijdt over mijn clit en gaat dan richting mijn opening. Een zucht van genot verlaat mijn mond als zijn vingers in me glijden. Mijn hoofd druk ik tegen de muur als zijn tong dan ook nog eens mijn tepels begint te verwennen.

"Klaar?" Fluister hij tegen mijn lippen. Hevig knik ik met mijn hoofd en glimlachend drukt Harry zijn lippen op de mijne. Hij glijdt langzaam in me en mijn mond zakt open.
"Groot" weet ik uit te brengen. Harry begint te stoten en samen met het gekletter van de waterstralen vult ons gehijg en gekreun de kamer.

Zijn voorhoofd steunt tegen het mijne als hij zich diep in me ramt.
"Ha.. Harry..!" Zeg ik met schokken.
In zijn heldere ogen zie ik dat hij het moeilijk begint te krijgen en bij mezelf voel ik al de spieren in mijn lichaam aanspannen.
Met een gil kom ik klaar, en niet veel later komt Harry ook diep in me klaar. Traag komt hij uit me en heel voorzichtig zet hij me terug op de grond.

Meteen voel ik de pijn in mijn enkel opnieuw opzetten. Harry kijkt me bezorgd aan en tilt me opnieuw op. Hij wandelt met me naar de plaats waar hij een handdoek en droge kleren heeft liggen. Ik droog me af en kleed me om. Als ik terug naar de kamer wil gaan, houdt Harry me tegen en tilt me op in bruidsstijl. Nu pas zie ik hoe gezwollen mijn enkel is.

Als we aan mijn kamer komen merk ik dat er al iemand op mijn plaats, naast Sarah, mijn beste vriendin, ligt.

"Niall" fluisteren Harry en ik in koor.

"Kom jij dan bij mij slapen" zegt Harry, "Dan kunnen we meteen je voet verzorgen"

Ik glimlach en druk een zoen op zijn lippen.

Reageer (2)

  • crazymy

    Aaaaah super bedankt
    Sorry dat ik zo laat reageer ik was op vakantie
    Maar geweldig geschreven xx

    1 decennium geleden
  • HarrysCurlyMofo

    Awh die badboy kan toch cute zijn...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen