Speciaal voor Crazymy

"Harold Edward Styles!" Mijn concentratie word onderbroken door een mannenstem van op de gang, waardoor ik mijn hoofd draai en net op de moment de flits van de camera zie gaan.
"Hannah, alsjeblieft. Hou je aandacht erbij!" James, de fotograaf van dienst begint al serieus geïrriteerd te raken van me.
"Sorry" verontschuldig ik me. Ik concentreer me terug op de camera en de rest van de fotoshoot.
"Dank je, Hannah. Amy, het is aan jou!"
Een super lang mager meisje met stijl zwart haar komt de set op.
"Hannah, kom je even mee voor een interview?"
Ik knik en volg de vrouw die me geroepen heeft. Het leven van een internationaal model is nu eenmaal niet zo simpel.
In het zaaltje naast de set zitten twee interviewers klaar en meteen als ik binnenkom beginnen ze al vragen te stellen. Interviews heb ik nooit leuk gevonden, maar goed. Ik antwoord mooi op alle vragen tot eentje plots vraagt naar dingen in mijn seksleven.
"Het spijt me, maar daar geef ik geen antwoord op."
"En waarom niet? Durft u het niet aan de wereld te vertellen? Is het gênant misschien?"
"Excuseer mij? Dat is mijn privé leven en daar heeft de rest van de wereld nu eenmaal niets mee te maken. Dank u wel!" Ik sta op en verlaat in een lichte looppas het zaaltje. In de kleedkamer zoek ik mijn flesje water en neem er een paar grote slokken van.
"Liaaaam!" Ik schrik op van het geroep op de gang en verslik me bijna in mijn drinken. Een aanstekelijke lach klinkt van achter de deur en zo nieuwsgierig als ik ben, open ik de deur om te kijken wat er is. Ik schrik van het beeld van twee jongemannen die met elkaar in een soort van gevecht op de grond liggen.
"Huhum?" Een tamelijk laag gekuch laat me opkijken, net zoals de twee op de grond. De deur naast de mijne was open en er stond een -toch wel aantrekkelijke- jongeman in de deuropening. Ik schat hem even oud als de twee anderen, die net zijn opgestaan. De ene heeft blond haar met hier en daar een bruine pluk tussen. De andere heeft kastanjebruin haar en nu hij recht staat lijkt hij wel ouder dan de andere.
"Sorry" verontschuldigen ze zich.
"Geeft niet hoor" zeg ik luchtig.
"Niall, Liam, Paul wou jullie even spreken." Zegt de nog onbekende persoon in de deuropening.
"Ah.. Euhm.. Ok" en voor ik nog iets kan zeggen zijn ze alweer weg.
"Let niet op hen, ze zijn af en toe wat kinderachtig"
Ik grinnik en glimlach zacht.
"Harry, aangenaam"
"Hannah" zeg ik en voor ik het besef voel ik zijn lippen op mijn wang. Lichtjes geschrokken kijk ik hem aan. Recht in zijn heldere mosgroene ogen, die langzaam dichterbij komen tot ik zijn lippen op de mijne voel. Een geweldig gevoel schiet door mijn lichaam en zonder na te denken zoen ik hem terug. Hij duwt me achteruit en met zijn voet klapt hij de deur dicht. Zijn handen zijn overal en plots onder mijn shirt. Mijn rug raakt de koude muur, waardoor een rilling door heel mijn lijf schiet. Plots stopt hij en kijkt hij me aan.
"Wat doe je hier eigenlijk?" vraagt hij zachtjes tegen mijn lippen.
"Fotoshoot voor Dior" antwoord ik.
"Dan heb je vast een heerlijk lichaam..." grijnst hij zachtjes.
Ik kijk hem flirterig aan. Zijn ogen zorgen ervoor dat ik zin krijg in hem.
In één beweging is mijn shirt uit en ligt die in de hoek van de kamer.
"Ik wil je" fluistert hij zacht in mijn oor waarna hij er zachtjes in bijt.
"I want you too" grom ik zachtjes als hij zijn lippen in mijn nek plant. Zijn tong draait rondjes op mijn huid waardoor hij me helemaal gek krijgt. Mijn handen gaan naar beneden en beginnen aan zijn riem te prutsen. Als het mij gelukt is hem open te krijgen, voel ik de bandjes van mijn bh van mijn schouders glijden. Even kijk ik geschrokken op, maar als Harry zijn lippen terug op de mijne drukt ben ik het helemaal vergeten. Ondertussen trapt hij zijn broek uit en trekt hij zijn shirt over zijn hoofd. Mijn handen glijden over zijn borstkas en mijn vingers volgen de lijntjes van zijn tatoeages op zijn zachte huid.

Plots wordt er op de deur geklopt. Harry haast zich er naartoe en draait de sleutel om in het slot.
"Is hier iemand?" vraagt een stem aan de andere kant. Harry legt zijn vinger op mijn lippen als teken dat ik moet stil zijn en ik knik als antwoord. Als ik voetstappen hoor weg gaan neem ik opgelucht adem. Een paar warme vingers laten me opschrikken als ze richting mijn lies gaan, onder mijn rokje.
"Mag ik?" vraagt hij stilletjes.
"Tuurlijk" antwoord ik giechelend waarna hij mij rokje naar beneden trekt. Onze lippen beginnen opnieuw een passioneel spel te spelen terwijl Harry's vingers met de rekker van mijn slipje aan het spelen zijn.
"Doe het" grom ik naar hem. Dat laat hij zich geen twee maal zeggen, want meteen trekt hij mijn slipje naar beneden.
Zijn vingers verdwijnen naar beneden en hij gromt in mijn oor.
"Je bent zo nat" zegt hij waardoor ik begin te blozen.
Zonder pardon trekt hij zijn boxer naar beneden en zijn kleine vriend kwam ons al tegemoet.
"Neem me, ik wil je" fluister ik tegen zijn schouder voordat hij me optilt tegen de muur en me langzaam naar beneden laat zakken. Ik voel hoe hij zo langzaam in me glijd en me helemaal opvult. Mijn mond zakt open en zonder ik het besef verlaat een luide kruin mijn mond.
Harry begint te storen. Steeds harder en dieper. Een ongelooflijk gevoel schiet door mijn lichaam als hij dan nog eens met mijn tepels gaat spelen.
"Ha- Harry" krijg ik met moeite over mijn lippen.
"Oh mijn god" kreunt hij in mijn oor waardoor ik mijn nagels in zijn schouderbladen plant.
Een geluid waarvan ik niet eens wist dat mijn stembanden het konden produceren verlaat mijn mond.

Harry komt langzaam uit me en zet me terug op de grond. Mijn benen trillen nog na waardoor ik me even moet vasthouden een het tafeltje dat er staat.
"Dat was.. fantastisch" mompelt Harry zachtjes tegen mijn oor waarna hij er nog een kus op geeft en zijn kleren opnieuw aantrekt. Na een tijdje trek ik de mijne ook terug aan en net voor ik terug naar buiten wil gaan duwt Harry me terug tegen de muur. Zijn lippen zoeken de mijne en spelen een vurige spelletje. Mijn armen drukt hij boven mijn hoofd en een grom verlaat zijn lippen.
"Je bent zo mooi, Hannah" fluistert hij voor hij me los laat.
"Bel me" en hij draait de deur van het slot en gaat naar buiten.

Ik laat mijn armen naar beneden zakken en voel een papiertje tussen mijn vingers geklemd.
Het is zijn telefoonnummer. Een zachte gniffel verlaat mijn mond waarna ik neerzak op één van de stoelen die er staan en nog wat na geniet van hiernet.

Reageer (2)

  • crazymy

    Super bedankt. Ik ben er echt zoooooooooooo blij mee x

    1 decennium geleden
  • HarrysCurlyMofo

    Fietview!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen