Foto bij 062

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Bookbox

    Sirius jij sukkel!
    Zeg nou gewoon dat je van haar houd!

    1 decennium geleden
  • Elysian

    Volgens mij is er iemand jaloers!! Wanneer zoenen ze nou? Wanneer komt ze er achter dag hij de hond is? Wanneer ga je verder? Xxx

    1 decennium geleden
  • Nustice

    Yes, nieuw stukje! (yeah)

    1 decennium geleden
  • Whittaker

    Mag ik je een tip geven? Het is namelijk een super leuke story, maar ik vind het een beetje lastig lezen als alles achter elkaar door word geschreven. Dan is mijn aandacht al voor de helft weg enzo. Als je bijv. iedere keer als iemand iets zegt een nieuwe regel begint is het al veel leuker lezen!

    Voorbeeld

    Ik stond op. 'Ik denk dat ik nog wel even met Augustus moet gaan praten.' zei ik bedenkelijk, terwijl we naar binnen liepen. Sirius keek me met een schuine blik aan.
    'Ik weet niet of dat zo'n goed idee is.' Zei hij aarzelend.
    'Waarom niet?' Sirius haalde zijn schouders op. '
    Als hij om je gaf zou hij allang iets tegen je gezegd moeten hebben. Hij zou je echt niet negeren als hij je echt leuk vond.' Ik bleef abrupt staan en staarde Sirius aan.
    'Wat zeg je?' Ik kon niet geloven wat hij net zei. Sirius haalde onverschillig zijn schouders op.
    'Denk maar niet dat hij nog tegen je gaat praten, Rookhout heeft het veel te druk. Dat is trouwens maar goed ook, zo is hij weer last kwijt en-'
    'Je vindt me een last?' Vroeg ik scherp.

    Snappie? (: Anyway, keep writing, you're amazing!

    1 decennium geleden
  • X_justme

    More :9~ love it (H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen