Foto bij 016

Harry POV

Met een plof laat ik me op het bed in mijn hotelkamer vallen en een diepe zucht verlaat mijn mond. Zoals gewoonlijk zaten we in een suite in een super de luxe hotel. Alles was prachtig ik durfde het bijna niet aan te raken. Ik pak mijn iphone uit mijn broekzak en staar naar het vergrendelscherm waar een foto van mij en Gemma te zien is. Gemma zou morgen in Dublin arriveren en een groot gedeelte van de tour meegaan. Ze was net afgestudeerd en had nog geen vaste baan waardoor ze mee kon. Met het management hadden we afspraken gemaakt dat er altijd familie en vrienden van ons aanwezig zouden zijn. De vorige tour had iedereen erg veel heimwee gehad en daar hadden we nu niet zoveel zin in.
Ik ontgrendel mijn iphone en ga naar mijn contacten. Binnen no time heb ik de naam gevonden die ik zocht en klik ik op het groene hoorntje. Als te telefoon een paar keer over is gegaan wordt er enthousiast opgenomen. 'Harry lieverd ben jij dat? Hoe was je vlucht?' 'Ja ik ben het. De vlucht ging goed en gelukkig snel. Hoe was jou dag?' 'Het was echt ontzettend druk ik moest zoveel doen maar kon alleen maar aan jou denken.' 'Nog heel even en dan zien we elkaar weer mam.' 'Ik weet het jongen. Gemma pakt nu haar koffer in en volgende week komen Robin en ik ook.' 'Ik heb er nu al zin in. Maar ik ga hangen ik moet Kayla nog even bellen.' 'Is goed lieverd doe haar de groetjes van me.' 'Doe ik mam, doe jij Robin en Gemma de groetjes?' 'Zal ik doen dag lieverd.' 'Dag mam.'
Als ik opgehangen heb ga ik meteen terug naar mijn contacten om nu Kayla te bellen. Nadat hij een keer over is gegaan wordt er al opgenomen. 'Kayla Bell?' 'Hey Kayla met Harry.' 'Hey Harry ik dacht net aan je.' 'Positief hoop ik?' 'Uiteraard. Hoe is Dublin?' 'Ik heb nog niets gezien we zijn net in het hotel. Het was een hele klus om hier te komen we werden achtervolgd door allemaal renende fans.' 'Het leven van een superster he.' 'Jup mijn ontzettend leuke beroep. Hoe was het bij jou op het werk?' 'Ja goed de leerlingen luisterden vandaag allemaal perfect.' 'Vroegen ze niet naar mij?' 'Nee maar dat zal wel komen omdat ze denken dat jij mij nog niet gevonden hebt.' 'Ja grote kans. Vandaag zou ik mijn laatste date eigenlijk gehad hebben in Londen om daarna later door te vliegen naar Dublin.' 'Dat wist ik helemaal niet?' 'Dat is ook niet van toepassing of wel?' 'Je hebt gelijk.' 'Weten je moeder en zusje wel al van ons?' 'Mijn moeder wel maar Jasmine nog niet. Ik ga het haar zometeen vertellen maar ik vertel haar ook dat ze het nog tegen niemand mag vertellen. We hebben nog geen relatie en willen elkaar in alle rust beter leren kennen voor de paparazzi er bovenop zit.' 'Klopt. Wanneer heb jij nou dat lange weekend vrij?' 'Over twee weken.' 'Als je wil kun je Jasmine en je moeder meenemen dan kan ik ze ook ontmoeten.' 'Dat lijkt me een geweldig idee!' 'Dan geef ik het door aan het management dan kunnen ze een extra kamer boeken. Maar lieve Kayla ik moet hangen ik moet over 5 minuten beneden zijn voor het diner.' 'Is goed ik spreek je snel weer. Dag Harry.' 'Dag Kayla.'

Wow ik heb echt al lang niet meer geschreven! Sorry! Ik ben nu al aan een Q&A aan het denken... Lijkt jullie dat al wat of zullen we nog even wachten?

Reageer (3)

  • TomlinsonL

    Q&A is altijd leuwkkkkkk!!!!

    1 decennium geleden
  • AllDayDreams

    Snel verder xx

    1 decennium geleden
  • BiebStyless

    snel verder!! i love it!!
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen