Even wat voor waardes voordat ik verder schijf.

+ Katniss heeft nooit bestaan (ze komt er ook nooit)
+ Ik wil 2 reactie per hoofdstuk voor ik door schijf.
+ ik wil 2 abo 's voor ik door schijf
+ als er aan het eind 10 abo 's of meer zijn komt er (misschien) een deel 2

'Hanna Mijboom' schalt er door de microfoon. Ik zie mensen naar mij kijken. 'Nee!' schreeuwt Lin. Er komt een pad doordat de mensen plek maken voor mij. 'Kom maar? Hier zo.' zegt Ella. Ze wenkt me. Ik loop langzaam naar voren, de trap op. 'Hanna Mijboom!' schreeuwt Ella 'Nu de jongens.' Ik kijk naar Lin, ze kijkt bezorgt en haar lippen vormen een woord: Schelp helm? 'Help,' 'Help!' zachtjes spreekt ze de woorden uit maar in mijn oren klinken ze luid en duidelijk, help, dat was wat ze zij. 'Sim Haarson' roept Ella, wacht, nee! Sim, hij is 13 ik 16. Hij is een sukkel en ik.... Ik zie hoe Sim naar voren komt langzaam. 'De tributen van district 7!' schreeuw Ella 'Schud elkaar de hand.' Ik steek mijn hand uit. Hij houd zijn hand stijf bij zich. 'Wees een beleeft' zegt Ella, ze pak Sim zijn hand en legt hem in de mijne, 'En mogen de kansen immers in je voordeel zijn!' roept Ella, dan worden we het gerechtsgebouw ingeleid.

Reageer (1)

  • punkygirl

    Mette schrijf door!!!!!(yeah)(Y)

    I(H)IT

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen