He gots something.. but he seems to hide something..
toen stopte je een keek een beetje beschamend naar beneden.. tot je de klas hoorde klappe toen kreeg je een grote glimlach op je gezicht..
zozo Mackenzie.. dat was er goed zei de juf.. ga maar naast jamy zitten en ze wees nar het meisje dat daarstraks zo enthousiat was...
zozo Mackenzie.. dat was er goed zei de juf.. ga maar naast jamy zitten en ze wees nar het meisje dat daarstraks zo enthousiat was...
je liep naar een tafeltje achter in de klas ne je ging naast jamy zitten..
Hee ik snap deze vraag niet.. owh uhm tja ik snap het ook niet moet je aan justin vragen en ze weest naar justin hij zat voor je.. uhmm justin.. je tikte hem vorzichtig op zijn shouder...
vertel? zei justin met een mooie glimlach... nou uhm ik snap er niks van.. haha zal ik het je anders na school tijd uitleggen dat je dan met mij mee naar huis gaat en we samen het huiswerk maken...? uhm ja is goed zei je toch een beetje verlegen.. ik bedoel ik ken die jongen amper.. en nu ga ik met hem mee zodat hij me het kan uitleggen...
geen inspiratie sorry:P
xx
Reageer (3)
verderr(dance)
1 decennium geledenveder:)
1 decennium geledenleuk, snel verder?
1 decennium geleden