Jasmin


'Maar ik hem niet!' zeg ik er snel achteraan als ik Nils zijn boze gezicht zie. Hij mompelt iets wat op oké moet lijken en omhelst me. Ik voel een traan over mijn wang glijden en geef Nils een kus. Ik voel zijn tedere lippen op de mijne en voel me meteen een stuk vrolijker. Hij haalt zijn lippen van de mijne en kijkt me aan. Er ontstaat langzaam een glimlach op zijn gezicht. Ik moet blozen en ga naast hem op het bed liggen. Denkend over alles.

Elsa


Ik gaap en doe langzaam mijn ogen open. Ik kijk naast me en zie dat Rein weg is. Ik val uit bed en loop naar de badkamer. Ik maak de deur open en hoor een gil. 'IK STA HIER IN MIJN ONDERBROEK HOOR!' roept Rein en bedekt zijn lichaam. Ik lach schuddend mijn hoofd en loop de badkamer in. Rein kijkt me raar aan en ik haal mijn schouders op. Hij grijnst en gooit zijn shirt naar mijn hoofd. Ik lach en doe zijn shirt aan. Ik kijk en het resultaat is een te groot shirt. Ik voel dat iemand een kus in mijn nek drukt en zijn armen om mij heen slaat. Ik draai me om en zie Rein zonder shirt staan. Ik kijk naar zijn kont en moet lachen. 'Wat?' vraagt hij en draait een rondje. 'Mami ik kan op je surfen' zeg ik en sla op zijn kont. De bel gaat en ik ren naar de deur met Rein achter me aan. Ik doe open en zie Owen staan die meteen in de lach schiet. Ik en Rein kijken hem vragend aan. Hij wijst naar ons en Rein barst in lachen uit. Ik geef Rein een kus en Owen een knuffel. Ik zie Rein boos naar Owen kijken als hij op mijn kont slaat.

Reageer (6)

  • FangirlLifeX

    OWEN IS STOUT!! HIJ MOET OOK OP MIJN KONT SLAAN HAHAHAHA

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    HAAHHAHAHA OWEN WAT EEN SCHATJE IS IE TOCH ALTIJD

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    OEHH OWEN MAG JE OOK WEL BIJ MIJ DOEN HOOR IK OOK BIJ JOU JIJ HEBT GEEN SURFPLANK HAHA NEE SORRY DAS ZIELIG VOOR REIN HAHA SORRY XX

    1 decennium geleden
  • PlsMainiac

    OEEH OWEN JE MOET OP MIJN KONT SLAAN. REIN HEEFT EEN SURFPLAK. KUZZZZZZZ

    1 decennium geleden
  • memoriae

    OEHH OWEN DAT WIL JE WEL HÈ ^^ DOE HET OOK EENS BIJ MIJ XD snel verder btw xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen