Alweer een nieuw stukje :). Speciaal voor Shana dit keer want jij komt erin voor. Ik hoop dat je het een beetje leuk vind haha. Waarschijnlijk nog wel ietsje vaker maar dat is even kijken. Xxx. Trouwens ik ben echt blij met jullie mijn verhaal is al best vaak gelezen en daar ben ik echt trots op

(Pov Iris)

Julia drukt zich vanaf de badrand op en komt grijnzend naast me staan. 'Was het gezellig'? vraagt ze met een knipoog. Ik negeer de vraag een beetje en kijk naar Rein die nog altijd geërgerd naar het bad staart. 'Jongens komen jullie er nu ook maar uit hoor' zegt hij lichtelijk geërgerd. Nils, Daan en Owen verschijnen naar boven waarna ik opeens begrijp welke vrienden hij bedoelde. ´Laat me nooit meer achter bij jouw vrienden´roept Owen meteen als hij naast me staat. Gelijk besef ik me dat ik Priscilla en Melanie gewoon op de oprit heb laten staan en daarna niets meer van hun heb gehoord. ´Was het zo erg´? vraag ik. 'Nou die Melanie dus die mag mij volgens mij niet echt' komt er een beetje stamelend uit. 'Huh hoezo niet'? 'Ik weet het niet, ik vond het in ieder geval en ramp. Ieder woord wat ze tegen me zei kwam er een beetje snauwerig uit. Alsof ik het kon helpen dat ik met hun twee opgescheept zat. Ik zat ook wel liever bij een ander. Ik heb echt geprobeerd de sfeer te breken en het gezellig te maken maar op een of andere manier snapten hun mijn grappen niet en voelde ik me net Frans Bauer die om zijn eigen grappen lacht. Ik heb ze toen maar weer op het station afgezet nadat jullie naar anderhalf uur nog niet terug waren'. Ik glimlach naar Owen. 'Bedankt dat je het toch geprobeerd hebt' zeg ik terug. 'Ach het is een soort vriendendienst. Alhoewel ik ben er sterk van overtuigd dat wanneer ik hun daar gewoon achtergelaten had, Rein me half vermoord had omdat het jouw vriendinnen zijn' lacht Owen. Rein kleurt nu rood wat er onwijs schattig uitziet. Daan had het blijkbaar ook gezien want die maakt het nog even erger 'Je was gister wel het gespreksonderwerp bij ons tijdens het eten' lacht hij. Rein kan inmiddels wel door de grond zakken maar Nils vindt het allemaal wel grappig en begint het uit te leggen. 'Wij aten gisteren bij Rein en hij was er niet echt bij met zijn gedachten maar zodra er iemand Iris zei keek hij meteen op'. 'Haha of die ene keer toen zijn zus riep: Kijk Iris fietst langs, was Rein binnen 5 tellen bij het raam. 'Yooo guys, we zijn hier in een zwembad om te zwemmen niet om te praten' merkt Rein nu slim op om zichzelf uit deze situatie te halen. 'Ohw als jij zo graag wil zwemmen dan laten we je toch lekker zwemmen' zegt Owen nu waarna hij een paar stappen naar voren doet en Rein het zwembad indrukt.

Owen zit nu al een tijdje alleen in het bubbelbad. Dus besluit ik maar eens bij hem te gaan kijken. 'Gaat het?' vraag ik als ik naast hem het bad in glijd. 'Ja hoor....Nou nee eigenlijk niet'. 'Wat is er dan' vraag ik bezorgd. 'Nou waarschijnlijk heb je het wel mee gekregen omdat jij ook een mainiac enzo bent maar zo'n maand geleden kreeg ik dus een vriendin, Shana. Ze heeft het alleen 2 weken geleden met me uitgemaakt'. Ik kijk hem verward aan 'dat wist ik geen eens'. 'Komt vast omdat je sinds we je zochten alles wat met mainstreet te maken heeft hebt vermeden'. 'Hoe weet jij dat'? vraag ik nieuwsgierig. 'Rein vertelde het gisteren'. Mijn mond vormt de letter O die ik dan ook duidelijk uitspreek. 'Maar die Shana waarom maakte ze het uit dan'? 'Ze was bang dat ik haar later toch pijn ging doen, dat de mainiacs jaloers werden en het haar niet gunden. Ze probeerde het te negeren maar telkens vroeg ze zich af of ik wel evenveel hield als zij van mij. Uiteindelijk is ze met deze vraag bij mij beland en heb ik ontkend dat ik even veel van haar houd als zij van mij'. 'WAT waarom'? vraag ik. 'Omdat ik niet evenveel van haar hou als zij van mij maar juist veel meer, zij is gewoon perfect voor mij'. 'Waarom heb je het haar niet verteld'? 'Dat kon ik niet voordat ik het wist rende ze weg met de woorden dat het uit was'. Ik wrijf even met me hand over Owen zijn arm 'Zielige jij, terwijl je juist nog hopeloos verliefd op haar bent'. Owen grinnikt en kijkt opzij waar Rein jaloers zijn kant opkijkt. 'Hij is nogal snel jaloers' verklaart Owen. Ik knik en plaats me hand weer naast me. 'Ga maar snel naar hem toe voordat hij je komt halen' lacht Owen. 'Als er iets is zeg je het he!' zeg ik terwijl ik opsta. Owen knikt en ik ren richting Rein die meteen mijn hand vast pakt als ik naast hem in het water sta. 'Wat was er met Owen'? vraagt hij nieuwsgierig. 'Shana' zeg ik. Rein knikt begrijpend en trekt me mee naar een iets dieper stuk. Zijn handen plaatst hij in mijn zij en zijn hoofd komt steeds dichter bij en er ontstaat een magisch gevoel in mijn buik. Vlak voordat Rein zijn lippen de mijne raken springt Daan er tussen. 'Niet kussen voor de eerste date he'! zegt hij lachend wat een boze blik van Rein oplevert. 'DAAAAAN je verpest ons moment' roept hij uit.

Reageer (5)

  • xc

    Hahahah kut daan. Toch houd ik van hem.
    Nieuwe abbo :) je story is echt super leuk i like it ;)

    1 decennium geleden
  • herriekerrie

    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • PlsMainiac

    HAHAHAHAHA IK HEB HIER EEN LEUK BEELD BIJ :^)

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    HHAHAHA IK MAG DAAN WEL HAHAH SORRY xxxx

    1 decennium geleden
  • sannekallerx

    veder!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen