Hoofdstuk 9
Nadat ik een tijdje had geoefend en mezelf een tijdje had afgevraagd waarom ik toch in hemelsnaam mijn muur blauw had geverfd verveelde ik mij te pletter. Ik had geen zin meer in muziek omdat ik het nu wel kende en wel wist. Ook was ik niet echt zenuwachtig voor morgen. Ik ben sowieso niet zo snel zenuwachtig. Behalve als mijn broer mij de hele tijd eng aankijkt. Maar dan heb ik ook alle recht op zenuwachtig te zijn omdat de vorige dat hij dat deed, mijn hele kamer onder het bubbeltjes plastic zat. 'Had hij zelf bedacht' zei hij vol trots toen ik de deur van zijn kamer open trapte. Nouja, stiekem deed ik hem gewoon open maar opentrappen ziet er altijd zo gaaf uit in films.
Maar hij heeft het geweten. Ik heb hem daarna hard teruggepakt. Ik had de suiker vervangen door zout in zijn koffie. Mhuwaha. Oke, ik weet het. Ik ben officieel de slechtste pranker van heel Londen. Maar zijn gezicht was wel grappig. Als hij irritant doet zet ik altijd dat gezicht op en is hij de rest van de avond stil. Klein, maar effectief.
Op dat moment ontving ik een berichtje van Zayn.
'Zin om vanavond te chillen?' stuurde hij.
'Ugh, met jou?' stuurde ik met een grijns op mijn gezicht terug.
'Nou dan niet hoor' kreeg ik een seconde later binnen.
'Oke' en ik zag zijn wenkbrauwen al samentrekken in een frons.
'Oke' heel origineel hoor Zayn.
'Dubbel oke' sorry, ik weet dat ik kinderachtig ben.
'Bitch' nou nou nou zeg.
'Eikel' haha payback.
'Om negen bij mij? jammer dat we al uitgescholden waren.
'Jup! Heb groot nieuws!' ik zal hem eens even op de hoogte brengen van mijn studeerplannen.
Toen ik naar beneden liep zag ik dat mijn moeder alweer aangekleed beneden op de bank zat. 'Ik ga vanavond naar Zayn mam'.
'Is goed hoor schat! Maar ben je wel voorzichtig.
'Ik ben toch altijd voorzichtig mamsiepamsie?'
'Jaja, zo ken ik er nog wel een paar' grinnikte mijn moeder terug.
Ze vind Zayn een leuke knul zoals ze dat altijd zo mooi zegt, maar zijn vrienden vertrouwt ze niet.
Ik moet zeggen dat ik van de meeste ook niet zo'n enorme fan ben maar Jamie is ook wel een poepje hoor. En hij heeft van dat heerlijke haar dat altijd naar shampoo ruikt. Zayn's haar ruikt ook lekker maar daar zit meestal te veel haarlak in om te tippen aan het haar van Jamie.
Er zijn nog geen reacties.