Foto bij Question 7

de vakantie is voorbij (huil)
nu alleen nog examentraining (typing)
have to be a nerd next week (nerd)
zo geen zin in (huil)

wel een nieuw stukje voor jullie, omdat ik van jullie hou (H)(K)
veel plezier met lezen (doeg)

De 2 jongens (Harry en Niall) keken me bezorgd aan. ook erg vriendelijk, en zo, … geliefd? Deze blikken waren me zo bekent, maar waarvan toch, ik wist niks meer, niet eens vanochtend. Zelfs mijn eigen naam was ik kwijt. Langzaam drong het tot me door dat Harry me zachtjes wiegde. Wat gebeurd hier? Langzaam opende ik mijn ogen weer. “Louis?” vroeg hij zacht. Louis? Wie is Louis? Harry tikte zachtjes op mijn schouder. “Louis?” vroeg hij weer. Ik keek hem aan vanuit mijn ooghoek “wie is Louis?” vroeg ik zacht. “weet je dat niet meer?” hij kuste een aaide mijn haren. Het deed me pijn, maar genoot van zijn aanraking. Een zachte kreun verliet mijn mond zodra ik tegen de bankleuning aan ging liggen, of eigenlijk hangen. Het voelde zo fijn, en vertrouwd, om bij hen te zijn. Ik kon wel voor altijd bij ze blijven. Mijn gedachtes werden onderbroken door Niall. “denk je dat hij zijn geheugen ooit terug zal krijgen?” fluisterde hij tegen Harry, waarschijnlijk in de hoop dat ik het niet zou horen.”zoals het nu is, .. nee, maar ik blijf hopen.” Antwoordde hij Nialls vraag, terwijl hij me bleef aaien. Ik gluurde door mijn wimpers heen, en zag Niall me aankijken op een manier die je niet snel verwacht van een jongen als hij. Het leek wel liefde. Was hij verliefd op mij??!! Ik ben toch geen gay,?! Door het piekeren, en turen naar Nialls blauwe ogen, begon mijn hoofd weer behoorlijk te bonken, en een kreun ontsnapte aan mijn lippen. Ik wilde me bewegen, maar het bleef stil. Mijn oogleden werden zwaar, langzaam zakte ik weg.

Ik probeerde mijn ogen weer te openen, maar ze luisterden niet. Langzaam maar zeker werd ik mijn lijf weer de baas en opende mijn ogen. Het duurde even, maar zag alles weer redelijk scherp, al was het stik donker. Waar was ik nu weer beland? Ik voelde een warme adem in mijn hals en armen om me heen. Voorzichtig draaide ik me om. Een vaag bekent gestalte lag naast me. Vage herinneringen van 2 jongens spookten door mijn hoofd. Zonder het door te hebben, legde ik mezelf dichter tegen hem aan. zijn grip versterkte een beetje, en trok me nog dichterbij. Met een veiling gevoel vielen mijn ogen weer dicht. Heerlijk slapen bij deze jongen. Wat voelde dit fijn.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen