• N°2
Justin p.o.v
Ik loop naar Chaz en Ryan toe en geef ze een brohug.
'Wow, Dude ik liep net tegen een super knap meisje aan, ze was verlegen en herkende me niet.'
'Whaaat ! Serieus wie herkend jou nou niet haha.' riep Chaz hard.
Ryan bleef me raar aankijken en zei opeens 'weet je haar naam?'
ik keek voor me uit en zag haar gezicht weer voor me.
' Eh Justin.. ! ben je er nog' 'Oh sorry man ja ik ben er nog, ik dacht even aan dr. '
'Haha die Chick heeft je echt in haar macht, dit overkomt jou nooit Justin.'
en hij lachte hard, ik grijnsde en keek hem aan.
ze heette Juliette Castino,
Ze riepen allebij hard in koor ''dan stuur je vanavond een Tweet en misschien reageert ze erop.''
'Ja maybe.' ik liep naar mijn auto en stapte in we reden naar het hotel.
Juliette p.o.v
Thuis aangekomen, legde ik snel het eten op het aanrecht en wou naar boven rennen.
'He wachten jij kijken of je het goede voedsel hebt gehaald!' riep mijn oom boos, ik wist precies
wat hij zou doen als het brood verkeerd was gehaald. Ik kreeg dan een klap, en kon niks terug doen
mijn oom was echt sterk,
'De Boter is niet van het merk die ik je vroeg!' riep hij kwaad. 'Ze hadden dat merk niet ik zweer het.' riep ik nog snel,
maar telaat want ik kreeg een harde klap in mijn gezicht.
Met tranen in mijn ogen rende ik de trap op naar m'n kamer, het was alweer 22:00 p.m
dus ik kon maar beter gaan slapen.
ik haalde mijn make-up eraf en zag een rode vlek op mijn gezicht. 'ik hoop dat het morgen is weg getrokken.' zei ik in
mezelf. en ging slapen.
Om 04:00 a.m lag ik nog wakker en ik pakte mijn laptop maar om op twitter te kijken. ik dacht steeds aan Justin.
Het was zo lief en het leek net alsof ik gevoelens voor hem aan het krijgen was.
Ik opende twitter en ging al de artiesten af, Tyga, Austin Mahone, Rihanna, Beyonce en als laaste .. Justin Bieber.
Ik maakte een gilletje,en viel bijna uit bed van schrik Justin had over me getweet !
Reageer (1)
Oehhh, ik ben benieuwd wat er in staat, maar als Justin zo blijft doen hoop ik niet dat ze wat krijgen want Justin gedraagt zich nogal als een player...
1 decennium geleden