LIAM POV

Darcy zat wat te tekenen aan tafel met Zayn. Ze konden echt mooi tekenen. Ze tekenden elkaar. Het was grappig om te zien hoe ze elkaar om de beurt aankeken en dan weer wat op het blaadje kladderden. Louis was boven bij Niall en ik zat samen met Harry op de bank. Harry zat wat te klooien met zijn handen en ik keek in gedachten voor me uit. Waarom was Louis zo vaak bij Niall en waarom glimlachte Niall toen ik Louis' zijn naam zei. Raar. Laat ik maar eens bij hun gaan kijken, dacht ik in mezelf. Ik liep naar boven en zag Louis en Niall samen in bed zitten, Niall lag te slapen tegen Louis' zijn schouder. Louis streelde over Niall' zijn haar. Ik maakte een verteederd geluidje toen ik t zag. Zouden ze iets hebben? Mag dat? Vroeg ik mezelf af. Louis keek op en zag mij in de deuropening staan. Hij glimlachte en stopte snel met het strelen van Niall' haren. "hij slaapt" zei Louis. "ja dat zie ik" grinnikte ik."hebben jullie iets?" vroeg ik aan Louis. Louis' ogen werden groot en hij zei of stotterde "n..nee h.hoe kom j.je daar nou w.weer bij?" er klonk een spottend lachje uit zijn mond. Heel geloofwaardig Lou. Ach misschien heeft hij gelijk. Jullie liggen hier schattig zei ik. Louis grinnikte. Ik keek naar Niaal die vredig lach te slapen. Toen vroeg ik aan Louis,"zou ik even naar zijn been mogen kijken?" Louis haalde zijn schouders op."tuurlijk" zei hij. Ik probeerde zo voorzichtig mogelijk naar Niall' zijn been te kijken. Het was nogsteeds aan alle kanten blauw en het zag er eng uit maar het was niet opnieuw gaan bloeden, dat is mooi, dach ik in mijn hoofd.'en?" vrog Louis hoopvol. "het is niet weer gaan bloeden, dus dat is goed" zei ik. Louis knikte blij. We hoorden en zucht en Niall' ogen gingen open. "hey jongens" zei hij slaperig."zin in eten?" vroeg ik. "jaa altijd!" kirde Niall uit,"ik ga even vragen wanneer de lunch klaar is. Ik stond op en liep weer naar beneden. Loog Louis nou? Zouden ze echt wat hebben? Ik zou er niets op tegen hebben maar met onze leraar, oke, hij is ook onze vriend, maar als school weer begint, hoe moet dat dan? Helemaal in gedachten wou ik de woonkamer inlopen toen ik tegen iets hards opliep."auww" mompelde ik, ik keek op en zag dat ik tegen de deur was gelopen, hoe krijg ik dat voor mekaar?! Ik opende de deur en ik zag Harry lachen. "moeilijk hè, een deur zien!" zei Harry lachend."ja, eigenlijk wel" zei ik." maar, wanneer gaan we eten?" vroeg ik."als iemand zin hoofd om de tafel te dekken" zei Harry, ik knikte, dat kan dus nog even duren. Concludeerde ik. Niall moet dan maar wachten. Zayn en Darcy waren klaar met tekenen en zaten nu samen een spelletje te doen, niet dat we die veel hadden, wel een paar gelukkig. Zayn en Darcy konden het echt goed vinden. Ze waren allebij wat rustiger. Maar dat is wel fijn, dat ze hier Iemand heeft, niet dat ze hier de hele dag voor zich uit ligt te kijken. Ik besluit de tafel maar te dekken en ik loop naar de keuken en als ik in de keuken ben hoor ik een meisjesgil en gelach. Ik loop snel terug en ik zie Darcy op de grond liggen en Zayn ligt boven haar, haar te kietelen. Ik grinnik. "Z..Zayn h..hoe oohhooppp" roept ze lachend. Harry kijkt er lachend naar, ik ga maar weer naar de leuken toe om alle spullen te halen voor de lunch. Toen ik naar de tafel liep lag Darcy nog uithijgend op de grond en Zayn stond er lachend naast. "Zayn wat heb je met haar gedaan man" zei ik."een lesje geleerd, moet je mij maar niet pesten hè" zei hij maar tegen Darcy dan mij. Ik schude mijn hoofd en ging verder met de tafel dekken, ik pakte meteen wat broodjes voor Niall die ik ook naar boven bracht, Niall en Louis lagen nogsteeds tegen elkaar."Niall hier is je eten, en Louis kom je mee naar beneden?" vroeg ik, t was best zielig voor Niall om altijd alleen te eten, "je mag zelf wel een bordje maken en het hier bij Niall opeten" zei ik. Louis glimlachte."ik kom zo terug" zei hij tegen Niall, hij knikte en wij gingen naar benden."hey Lou, heb je echt niet iets met Niall?" ik keek hem vragend aan, hij bloosde "hoezo?"
vroeg hij."omdat je bijna de hele dag bij hem bent,
en jullie altijd heel close zijn" zei ik. Hij werd nog roder voor zover dat nog kon."ik heb jullie wel door" zei ik en ik tikte met mijn vinger op zijn neus. Louis keek beschamend naar de grond."je verteld het niemand!" riep hij. Ik knikte, ik begreep t ook wel want als we dan op school zouden zijn en mensen wisten het was dat een probleem. Gelukkig ben ik goed in geheimen bewaren."erewoord" zei ik met mijn hand op mijn hart.

____________
terug van vakantiee!! Was super leuk, regende alleen best wel veel, hier is weer een hoofdstuk omdat ik jullie zo verwaarloost heb, Liam is er achtergekomen O.o hoe zou Niall reageren en hoe zou dat op school gaan??

Reageer (1)

  • HaveAGoodDay

    Mooi stukje :) & snel weer verder x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen