Owen zegt: 'het begint ik moet op.' Hij geeft me snel een kus en loopt het podium op. Nils geeft melissa een knuffel, ik kijk naar hun en lach een beetje verbaasd. Dan gaat Nils ook het podium op. Rein en Daan geven ons een high-five en Rein zegt nog tegen me: 'Owen en jij zijn echt lief samen.' Ik zeg: 'Dankjewel.' Dan is iedereen het podium op en wij staan daar. Melissa kijkt me aan en zegt ik weet wat je denk he, je denkt dat ik iets met Nils heb .. nou..nou.. dat is ook wel een beetje waar hij vroeg of we een keer wat konden afspreken. Ik lach heel hard en zeg plagerig hij vind je leuk, ze bloost maar dat wilt ze eigenlijk niet laten zien. Dan begint ze snel over iets anders, Owen en jij zijn echt heeel erg schattig samen. Dan zeg ik:'Ooohjaa we mochten daar boven gaan staan, bij zijn familie. We lopen daar naartoe, we zijn boven en iedereen daar weet al wie we zijn. Waarschijnlijk heeft Owen dat vertelt, fluister ik in Melissa's oor. Dan kijken we heel lang naar hoe ze optreden, Owen kijkt naar me en lacht heel verliefd. Dan kijk ik naar het publiek, daar stond ik ook 22 december 2013 toen nog als mainiac en nu ben ik gewoon het meisje van!! Ik kan het niet geloven. Mensen maken hartjes met hun handen, en houden bordjes omhoog ik kan het niet lezen. Maar ik weet het nog van 22 december, er staat op:'Proud mainiac' Dan moeten we snel naar beneden, want we moeten zo de invisible girl zijn. Dan zijn we weer achter het podium. Ik zit natuurlijk bij Owen en Melissa bij Nils. Dan begint het lied, eerst zingt Rein voor zijn meisje. Dan Daan en Owen & Nils lopen teglijk. Owen pakt mijn hand en legt het op zijn hart, ik hoor alle gillende mensen niet, alleen ons twee. Ik kijk naar hem hij lacht naar me en hij doet een arm om me heen. Als het lied is afgelopen gilt iedereen nog harder dan onder het lied. Dan gaat Owen iets zeggen en hij zegt dat ik even moet blijven zitten alle jongens komen naast Owen staan, Melissa en ik kijken elkaar verbaasd aan. Dan zegt Owen: Lieve mainiacs, ik moet jullie iets vertellen.' Ik heb een vriendin .. Hij zegt dat meisje dat daar zit, hij wijst naar me en doet een stap opzij de rest van de jongens doen ook een stap opzij en kijken me lachend aan. ik was eerst de fangirl en nu .. zijn hun mijn vrienden! en Owen MIJN vriendje. Owen gaat verder en zegt:'Dat is mijn vriendinnetje, ik heb met haar.' In het publiek hoor ik fluiten en sommige mensen zijn een beetje boos, maar mij maakt het niet uit want hij is van mij!!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen