We lopen naar binnen, we komen in een hal waar wat automaten staan en ik zie het bordje met toiletten. Als je rechtdoor loopt moet je door poortje dus als je een 'normaal' ticket had, dan moest je je ticket daar laten zien. Wij lopen door de poortjes, die nog open staan. We staan nu voor het podium!! Op het podium staan alle instrumenten al klaar. Deze kant op, meiden hoor ik Owen roepen. We lopen door een grote deur , links staat een grote bank waar wat jassen, mobieltjes en een zak snoep op ligt. Rechts is de visagie en daarachter is de deur naar de kleedkamer, daar hangt een bordje op met: Boyband Mainstreet. Owen zegt ga maar op de bank zitten en hij knipoogt naar mij!! ik bloos en lach naar hem, dan kijk ik om naar Melissa en zeg:'Zag je dat?' Wat? zegt ze. Hij knipoogde naar me!!!! Zie je wel zegt ze. Huh? wat bedoel je? je bedoelt toch niet.. ? jawel zegt Melissa. Ik lach en zeg jajaa.. mocht ik willen en dat wil ik ook, maar hij ziet mij echt niet staan hoor. Dan hoor ik Owen zeggen: 'dit zijn Danique en Melissa.' Melissa rent naar Nils en geeft hem een knuffel. Owen gaat naast me zitten en zegt:' zou je zo even mee willen, ik moet je wat vragen?' Uhm.. jaa..? okeee is goed. Melissa knuffelt intussen Rein en Daan. Als Melissa hun heeft losgelaten zegt Nils tegen Melissa. Zullen wij met Rein en Daan wat selfies maken? Ze lacht ja super leuk! Dan neemt Owen mij mee, hij maakt de deur open en wijst naar rechts. Ik loop vast door en Owen kijkt door het kiertje van de deur, Rein zegt:' ik weet al wat jij wilt, jongentje..' Owen lacht en trekt de deur dicht. Hij loopt naar het podium waar ik op zit. Dan gaat hij naast me zitten en kijkt me aan, hij zegt:' ik zag je in de trein zitten, ik dacht echt gelijk wauw, ik zag je lachen en je lach is zo mooi.' Dan pakt hij mijn handen. Ik zeg maar .. wat bedoel je hier mee? Owen zegt: 'ik vind je leuk en zo knap en lief en helemaal perfect, zou .... zou .. zou je mijn meisje willen zijn?' Ik kijk hem aan in zijn mooie bruine ogen, dan drukt hij me zachtjes tegen hem aan en kust me. Ik ben zo blij, ik heb zo'n warm gevoel van binnen. Als hij de kus beëindigd, Vraagt Owen aan me:'Zullen wij het ze maar gaan vertellen?' We springen van het podium af en lopen terug de rest. We doen de deur open en Rein zegt:' en....? Daarna knipoogt hij' Iedereen kijkt ons aan, Owen vraagt aan mij zullen we het maar vertellen? ik knik heel gelukkig met een grote glimlach op mijn gezicht, ik heb het idee dat mijn ogen hartjes zijn en dat iedereen het ziet.. Maar dat kan natuurlijk niet. Ik hoor Owen zeggen:'Danique is mijn meisje.' Ik schrik op en Melissa kijkt me heel blij aan, ze is blij voor me. Rein roept aahhwhahha, ik vind het heel lief en ze is ook wel heel erg knap. Owen roept:''HEEEY.' ze is wel van mij eh! Daan en Nils lachen en zeggen dat ze heel blij voor ons zijn. Melissa zegt: Ze droomt altijd al over je haha. Ik lach en Owen kijkt me verliefd aan. Nils zegt ohjaa Owen Melissa is mijn Invisible girl en owen kijkt naar mij en vraagt jij wilt toch vast wel mijn invisible girl zijn? Ik knik heel gelukkig en geef hem nog snel een kus (K) We wisselen nummers uit en maken een Whatsapp groep aan, Rein verandert het in Owen <3 Danique. We lachen en vermaken ons met iedereen voordat de show begint.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen