de volgende morgen:
als ik wakker word ben ik meteen blij ik ga afspreken met nils! gewoon DE nils kaller! snel http://www.polyvore.com/cgi/set?id=121107679&.locale=nl kleed ik me om en ga ik naar beneden. gerenzo was bij een vriend slapen en maxim ook dus ik ben lekker home alone! dan hoor ik de deurbel gaan, ik ga naar de deur om hem open te maken. ik begroet nils en ga met hem mee achterop zijn fiets. waar gaan we heen? dat zie je vanzelf wel en hij grijnst. hij stopt bij een parkje en doet zijn handen voor mijn ogen, langzaam loopt hij naar een plek toe en haalt zijn handen van me ogen. als ik mijn ogen open doe ik zie een super lieve picknick! een kleine awh verlaat mijn mond en nils vraagt blozend: vind je het mooi? ja heel erg wat lief! hij lacht opgelucht en we gaan zitten. we zijn er nu al een half uur en nils plukt een roos en zegt: lieve huong toen ik je voor het eerst zag was ik al opslag verliefd op je, wil je mijn meisje zijn? en hij geeft de roos aan mij. jaa natuurlijk zeg ik blij en nils kijkt ook blij. dan komt hij wat dichterbij en voor dat ik het weet voel ik zijn lippen op de mijne. na het afspraakje wordt nils gebeld door daan en hij begint te lachen hij hangt op en zegt: wil je vanavond bij mij slapen? leuk! dan gaan we naar mijn huis om mijn slaapkleren te pakken. http://www.polyvore.com/cgi/set?id=121109776&.locale=nl dan gaan we naar zijn huis toe. als we bij nils thuis zijn, zegt nils dat owen rein en daan ook komen. daan ken ik al hij is een van mijn beste vrienden. als de deurbel gaat tilt nils me op en brengt me naar de deur. dan maakt hij de deur open, daan rent gelijk op me af en roept HEE CHICKEE ik lach en geef hem een knuffel. dan begroet ik de andere 2 ook. samen gaan we een film kijken, duurende de film word ik moe en leg mijn hoofd op nils zn schouder.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen