Chapter 058
Rein
Ik op de bank met Elsa op mijn schoot de film kijken. Ik hoor Elsa schattig giechelen en geef een kusje op haar neus. Ze wijst naar Jasmin en Nils die samen aan het zoenen zijn. Ik lach ook zacht omdat het er eigenlijk best wel lief uit ziet en doe mijn armen om de middel van Elsa. Ik hoor dat de deur keihard dichtgeslagen word en kijk de kamer rond. Daan is weg en ik zie nog net Jasmin er achter aan rennen. Elsa springt van mijn schoot af en probeert Owen te troosten. Ik ga naast Owen zitten en geef hem een klopje op zijn schouder. 'Wat is er gebeurt?' vraag ik als Owen uitgehuild is. 'D-Daan ikk wou hem zoenen alleen hij liep boos weg.' 'Awh Owie' zegt Elsa en vliegt om zijn nek en knuffelt hem. Hij bloost en slaat zijn armen ook om haar...Wacht! hij bloost! Ik kuch en Elsa laat hem los. Opeens horen we iemand boven keihard schreeuwen 'IK VIND JE LEUK OKE?' en dan is het een tijdje stil. Iedereen kijkt geschrokken naar Nils die boos opstaat en naar boven loopt. Elsa Owen en ik lopen hem achterna. We zien Nils zacht de trap op lopen en doen zijn voorbeeld na. De deur van de badkamer staat op een kier en we lopen er op onze tenen naartoe.We kunnen nog niet eens de badkamer inlopen of Jasmin komt er uit en begint meteen Nils te zoenen. Ik zucht en loop de badkamer in met Elsa. We zien Daan op de grond zitten met zijn hoofd gebogen. Ik ga naast hem zitten en troost hem. Elsa staat maar een beetje toe te kijken. Ik snap het wel Daan is haar ex en ja je Ex met liefdesverdriet zien is niet leuk..Elsa helpt hem met opstaan en dan pas zie ik dat hij rode ogen heeft en er moe uitziet. 'Waar is Owen?' hoor ik Elsa aan Nils vragen. 'Weg' zegt hij kortaf en haalt zijn schouders op. Ik zucht alweer en trek Elsa aan haar arm mee naar haar kamer. Ik doe de deur op slot en het licht uit. 'Rein wat doe-..' ik zet mijn wijsvinger op haar lippen en gebaar dat ze stil moet zijn. Ik maak haar kast open en gooi een pyjama naar haar gezicht ze lacht en gooit hem op bed. Ik zie al snel mijn trainingsbroek hangen en pak die ook. Ik trek mijn shirt uit en zie Elsa met open mond staren. 'Schat nog nooit een sixpack gezien?' zeg ik plagend en hoor haar lachen. Ik trek mijn broek uit en doe mijn trainingsbroek aan. Ik draai me om en zie dat Elsa ook haar pyjama aan heeft en me vragend aan kijkt. Ik ga in bed liggen en Elsa komt naast me liggen. Ik sla mijn arm om haar middel en ze gebruikt mijn borst als kussen. 'Welterusten' zegt ze zacht en doet haar ogen dicht. 'Welterusten Superwoman'
Reageer (6)
AWG!! Dit is zo lief <3 x
1 decennium geleden