Daan


Ik voel me gewoon niet op mijn gemak met Owen, ik ben verliefd op Jasmin. Ik let helemaal niet op de film het enige waar ik naar kijk is Jasmin, die het heel gezellig heeft met Nils. "Waar denk je aan?" vraagt Owen die met zijn hand voor mijn gezicht zwaait. "Huh wat?" vraag ik en schrik op uit mijn gedachten. "Je staarde" zegt hij. "Oh haha" zeg ik en voel dat ik moet blozen. Owen komt met zijn gezicht dichterbij en probeert me te zoenen. Ik duw Owen van me af, sta snel op en loop naar boven. Ik ren de badkamer in en doe de deur op slot. Ik ga tegen de deur aan zitten en laat mijn hoofd in mijn handen vallen. De tranen stromen over mijn wangen.. Jasmin heeft Nils! Jasmin heeft Nils!! "Jasmin is gelukkig met Nils en ik ga die relatie niet verpesten"mompel ik en alweer stromen de tranen over mijn wangen. Ik hoor geklop op de deur. "GA WEG!!" schreeuw ik door mijn tranen heen. "Daan, laat me naar binnen" zegt de lieve zachte stem van Jasmin. Gelijk schiet ik overeind en doe de deur open. "Daan, waarom huil je?" vraagt Jasmin geschrokken. "Gewoon" zeg ik. "Nee er is iets dat zie ik!" zegt ze en kijkt me met haar mooie bruine ogen aan. "Ik vind je leuk" mompel ik. "Wat zei je? Ik verstond je niet" zegt ze. "IK VIND JE GEWOON LEUK OKE!!" schreeuw ik terwijl er een traan over mijn wang rolt.

Reageer (4)

  • UrWishhx

    WJWJW WEL ERG VOOR OWIEEE ;'( IK KOM OWIE HIERNAA WEL TROOSTEN HOOOOOOOORRR ;') xxx

    1 decennium geleden
  • PlsMainiac

    OMY DAAN SNEL V E R D E R X

    1 decennium geleden
  • memoriae

    OWW DIE KWAM HARD AAN :0 XX SNEL VERDER

    1 decennium geleden
  • MainiCorn

    Holy Fuck Daan agressief doen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen