Foto bij Hoofdstuk 1

Dit ben ik { huong} :

HUONG WAKKER WORDEN! Wordt er in mijn oor geschreeuwd. Oh my god gerenzo doe ff normaal! Roep ik geirriteerd. Gerenzo die lachend op de grond ligt komt overeind en zegt: sorry zussie maar als je op tijd naar school wilt moet je nu echt opstaan! Snel stuur ik gerenzo uit mijn kamer en kijk hoe warm het wordt. WAAAAAAT 28 GRADEN? YEAHHHH! Roep ik blij. HUONG IK VIND JE HET LIEFSTE ZUSJE OOIT MAAR HOU JE BEK AUB! hoor ik uit maxim's kamer. Snel doe ik mijn kleren aan { croptop en destroyed jeans } en doe mijn make-up { concealer, poeder/ foundation, mascara, eyeliner} dan ga ik naar beneden om mijn onbijt te eten. Als gerenzo ook klaar is gaan we naar school toe. We lopen naar de klas en horen meteen: zo meneer en mevrouw van grinsven dachten ook nog even te komen? Zegt meneer van roselen. Ja we vinden u les zo leuk dat we kwamen zegt gerenzo. Snel ga ik zitten bij mijn vriendin tjanne. Achter ons zitten nikita pleun en kay. We dachten dat je ziek was ofzo zeggen ze tegelijk. Meiden mond dicht graag! nu we compleet zijn wil ik jullie aan iemand voorstellen: NILS KALLER Ik kijk meteen in zijn mooie bruine ogen. Huong je staart fluistert tjanne. Dankje zeg ik terug. Ga maar bij die twee dames zitten zegt meneer roslen en hij wijst tjanne en mij aan. Verlegen loopt nils naar ons toe. Hij gaat zitten en vraagt: wat zijn jullie namen? Tjanne & huong zeggen we. Huong? Vraagt nils. Ben jij omgitshuongg_x van twitter & instagram? Euh ja zeg ik voorzichtig. Oh dus dan ben je een mainiac zegt nils lachend. Jaaaaaaa ze is een heel erge mainiac en ze vind j.... snel houd ik mijn hand voor tjanne's mond zodat ze niet meer kan praten. Hahaha oke zegt nils en hij draait zich naar het bord.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen