Foto bij 014

Kayla POV

Diezelfde avond zitten Harry en ik samen met een glas witte wijn op de bank in zijn woonkamer. Vanaf zijn bank kon je de skyline van Londen goed zien. Stiekem had ik er al wat foto's van gemaakt en deze op twitter geplaatst. Het was niet dat ik veel volgers had. Het waren en welgeteld 57 maar dat kwam waarschijnlijk ook doordat mijn profiel afgeschermd was. 'Blijf je slapen?' Ik kijk Harry aan en haal mijn schouders op. 'Ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is ik moet morgen gewoon lesgeven.' 'Ik breng je naar school.' 'Ben je vergeten dat je wereldberoemd bent en al mijn vrouwelijke leerlingen gek op je zijn?' 'Allemaal ja?' 'Bijna allemaal ja.' 'Dan zet ik je een paar straten verder weg af.' 'Je accepteert geen nee of wel?' 'Nee.' 'Oké. Maar Harry ik wil je eerst beter leren kennen en duik niet met je het bed in vanavond.' 'Dat was ook niet mijn plan Kayla. Je bent bijzonder.' Ik glimlach naar Harry waarna ik zachtjes mijn lippen op die van hem druk. Harry brengt zijn hand naar mijn hals en ik heb mijn handen op zijn borst. Na een tijdje beëindig ik de zoen. Harry kijkt me met een glimlach aan waarna hij me op zijn schoot trekt. Hij legt zijn hoofd op mijn schouder en zucht een keer diep. 'Wat is er?' 'Morgen is onze laatste show in Engeland en dan gaan we naar Ierland en de rest van Europa.' 'Hoelang blijf je weg?' 'Drie maanden. Net nu ik je gevonden heb moet ik je weer verlaten.' 'We gaan skypen en ik bel je iedere dag goed? Vergeten kan ik je niet.' 'Maar dat is anders je ligt niet in mijn armen en ik kan je niet zoenen.' 'Wanneer krijg je vakantie?' 'Over twee maanden en tussendoor hebben we nog een lang weekend.' 'Dan tour je de laatste maand met ons mee en dat lange weekend kan ik je wel over laten vliegen denk ik. Wij hebben tussendoor ook een week vrij en dan stel ik je aan de rest van mijn familie voor goed?' Ik kijk Harry aan en knik. 'Ik heb altijd al door Europa willen reizen weet je dat?' 'Welke landen lijken je het mooiste dan?' 'Griekenland lijkt me echt fantastisch maar ik zou ook heel graag een keer naar Oostenrijk willen.' 'Misschien zijn we er wel net die maand dat jij mee gaat en zo niet dan gaan we samen nog een keer alleen.' 'Je bent lief.' Harry drukt een kus op mijn wang. 'Jij veel liever.'

'Zullen we naar bed gaan het is al laat en jij moet morgen werken?' Ik knik en pak de lege wijnglazen van tafel. 'Ga jij maar vast naar je slaapkamer dan ruim ik dit nog wel even op.' 'Daar komt niets van in. Ik ruim dat morgen zelf gewoon op want wij gaan samen naar mijn slaapkamer.' Harry wikkelt zijn arm rond mijn middel en zo lopen we samen richting zijn kamer.

Het is kort en saai maar ik moest van mezelf gewoon een stukje voor jullie schrijven. Ik heb de laatste paar dagen wat gedoe gehad met een vriendin en daarom dus niet geschreven. Alles is opgelost dus ga niet wakker liggen en aan mij denken want ik ben weer helemaal happy! Oké niemand van jullie zou daarom wakker liggen maar toch... loveyoux

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen