Jasmin


Iedereen kijkt geschrokken naar Daan. Daan is helemaal rood en kijkt naar zijn schoenen. 'Grapje, Owen is de knapste' zegt hij snel. Iedereen zucht van opluchting en Nils pakt mijn hand vast. 'Doen Durf of de Waarheid aan Rein.' zegt Daan en kijkt naar Rein. 'Doen Doen Doen Doen Doen!' zingt Rein vrolijk en Iedereen moet lachen. 'Zoen een minuut lang met Elsa' zegt Daan en grijnst. Rein zegt zacht 'Yes' maar Elsa kijkt geschrokken naar mij. Ik maak een -hetisgoed- teken en ze glimlacht naar me. Ze slaat haar armen om de nek van Rein en dan zoenen ze. Iedereen telt mee alleen ik kijk naar mijn handen.Het is niet dat ik Rein nog leuk vind alleen het doet toch nog wel pijn. '60!' hoor ik iedereen roepen en dan laten ze elkaar los. Ze blozen allebei wat er super cute uit zien en dan gaan we weer verder. Er komen vooral nog Rare opdrachten en vragen totdat we het zat zijn. 'Zullen we een film kijken?' vraagt Owen. Iedereen vind het een leuk idee. Elsa en Rein gaan de dvd's pakken dus dat duurt nog wel even. Ik voel dat iemand zijn armen om mijn middel slaat en me een kus op mijn wang geeft. 'Ik moet je iets zeggen' zegt Nils serieus. Ik draai me om en kijk hem geschrokken aan. Hij pakt mijn handen vast en komt dichterbij. 'I love you' fluistert hij en ik duw hem lachend naar achter. 'Gek ik dacht dat je het wou uitmaken ofzo' hij lacht maar kijkt dan naar de deur waar Rein en Elsa binnenkomen. Rein draagt Elsa op zo'n Baby manier en Elsa gooit Dvd's in de lucht. Iedereen krijgt de slappe lach en Daan maakt een foto. Ik voel mijn mobiel trillen en zie de foto van Elsa en Rein. Just Married Nu huwelijks-dvd kijken. 'Serieus Daan Serieus?' zeg ik lachend en hij knikt. Als we de film hebben uitgekozen gaat iedereen ergens zitten. Natuurlijk alle Stelletjes naast elkaar en kan de film beginnen!

Reageer (7)

  • Brokenwingss

    DAAAAAAAAAAN IS GENIAAAAAAAALA MAAR DAT WISTEN WEL AL XX

    1 decennium geleden
  • FangirlLifeX

    DAAANTJUUH POWERR!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen