Elsa


Ik zit samen met Jasmin bij mij thuis op de bank. "Heej zullen we de jongens uit nodigen om hier te blijven logeren?" vraag ik. "Ja is goed" zegt Jasmin enthousiast. Ik sms de jongens of ze willen blijven logeren en ze sturen allemaal ja is goed. "Oke Rein, Nils, Owen en Daan komen zo" zeg ik blij en huppel door het huis. "Jij en Rein passen echt goed bij elkaar, jullie zijn even gek" zegt Jasmin lachend. "Haha dankje" zeg ik en glimlach. Er word aangebeld, ik loop naar de deur en doe open. Rein staat in de deur opening met een tas in zijn hand. "Heej Reintjee" zeg ik en geef hem een klein kusje. "Hooii Elsa" zegt hij en probeert me te zoenen. "Euhm.. Jasmin is er ook bij" zeg ik en loop weg snel de woonkamer in. En er loopt een verdrietige Rein achter me aan. "Heeeejj Reintjuuh waarom kijk je zo sip?" vraagt Jasmin gelijk als ze Rein ziet. "Ik mocht geen ijsje van Elsa" zegt Rein nep boos maar schiet gelijk in de lach. Dan word er al weer aan gebeld. Ik loop naar de deur en doe open, daar staan Daan en Owen. "Kom binnen" zeg ik vrolijk en ze lopen achter me aan naar binnen. Ik zie Jasmin en Rein heel akward op de bank zitten maar als Owen en Daan binnen komen, vliegt Rein van de bank en rent naar ze toe en geeft zo'n mannen box ding. Na een tijdje word er voor de laatste keer aangebeld. Ik ren naar de deur en doe open. "Yoo Nils" probeer ik zo stoer mogelijk te zeggen maar schiet gelijk in de lach. "Hoooi Elsa" zegt Nils lachend. Als we uiteindelijk allemaal in de woonkamer zitten, zit iedereen voor zich uit te staren. "ZULLEN WE DOEN, DURF OF DE WAARHEID DOEN?" vraagt Rein en iedereen stemt in. "Oke ik begin!" zegt Owen. "Doen, durf of de waarheid aan Daan" zegt Owen. "Euhm.. waarheid" zegt Daan twijfelend. "Wie is de knapste persoon in deze kamer?" vraagt Owen en kijkt Daan aan. "Uhm.. nou euhm.. Jasmin" zegt Daan blozend. Owen's gezicht betrekt en iedereen kijkt Daan geschrokken aan. "Wow, wacht wat?!" vraagt Jasmin geschrokken.

Reageer (4)

  • Brokenwingss

    DRAMAAAA IS BACKK xx

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    OH GOD

    1 decennium geleden
  • memoriae

    OH OH DRAMA!! Reality tv mensen, ^^ xx snel verderrr

    1 decennium geleden
  • MainiCorn

    Ja jongens Welkom in Gtst...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen