Foto bij ~#5            |OMG MY PRICE!

Hahhaa, Justin komt er in voor..

Veel plezier x

En de winnaar van de zangwedstrijd is ..
SELINA ORLANDO!

Selina p.0.v;
Omg, duimen!
AAAAAAAAAAA!Ik heb gewonnen niet te geloven!
En wat is me prijs Ö !

En Selina Jouw prijs is.. iets wat elk meisje op jou leeftijd wel wilt. Een meet&greet met JUSTIN BIEBER!!

WHAT! Omg, dat kan toch niettttttt!

Morgen is je meet&greet bij het cafétje in de stad,je mag op date met hem! Rond 3 uur staat hij je thuis op te wachten!
Iedereen mag nu naar huis gaan, nog een leuke dag verder.

Ik ren terug naar huis,met zo een blij gevoel.
Morgen samen met Justin.Dat was echt je grootste droom.Hopelijk word het iets tussen jullie! Ik ga al snel slapen op de hoop dat alles sneller gaat!

zZzZZzzZ.. (je slaapt :X)
______________________________________________
~volgende ochtend word je wakker, je gaat even TV kijken.Ik eet een beetje en ga nog ff snel in de douche en trek dan een skinny en een simpel t-shirtje uit me kast. Ik doe me ring en armbandje aan, men botjes en klaar is kees.
Het is bijna 3 uur en ik ga al buiten staan. Snel sleur ik me handtasje mee en al gauw komt Justin er aan. WOOOW ! Met een limousine.

'Hallo, lieve meid.'
'Omg, Justin jij bent het!'
(geen idee wat ik nu moet zeggen!)
'Hier heb ik zo lang op gewacht Justin!'
'Hihi,zullen we nu maar vertrekken?'

Justin doet de deur open voor mij en ik stap in, ik lach lief naar hem.
Hij komt net naast me zitten.
Het is zo leuk! Er staat een romantisch muziekje op en over staan er leuke dingetjes.
Hij vraagt lief aan mij;
'Wat is je naam lieverd?'
'Seliinaa, en jij Justin :p'

(Jaa hallo,hoe anders):D

Justin & ik komen aan bij het Cafétje "La Romantic" Het heeft een prachtige uitzicht op het strand. We praten een beetje over elkaar.

Hee,je bent echt een leuk meisje zeg!
Dankjee Justin :$.Zeg je verlegen.

Net alsof jullie elkaar al 3 jaar kennen fso!

We moeten afronden, we wisselen gsm-nummers uit en msn. Hij geeft me een klein kusje,en hij zet me terug af bij m'n thuis.

Het was echt zo leuk,ik was voor de 1e x verliefd op iemand.Het voelde zo leuk, Hopelijk zien we elkaar nog meer.. Ik stuur hem meteen een smsje

"Hee, Justin het was echt heel leuk.. moeten we vaker doen. Ik denk zelfs dat ik was voor je voel.Misschien wel raar,maar ik ben echt verliefd"

Waarop hij antwoord ; ...


WORD VERVOLGD
(doeg)

Jaah,je weet et eh..

2x bekeken en 1 reactie = HOOFDSTUK #6

x

Reageer (3)

  • Dunzak

    veder:)

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    verder!(A)

    1 decennium geleden
  • floepii

    aaaahh!
    snel verder!!
    ik lach zo strijk van het lachen!

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen