Owen


'Waarom rende je Elsa achterna?' vraag ik aan Daan en ga tegenover hem staan. Hij haalt zijn schouders op en mompelt iets onverstaanbaars. 'Maar schatje laat haar toch, nu zijn wij samen zij red zich wel met Rein ofzo' ik kom dichterbij hem staan en ga met mijn handen over zijn buik waar een kleine sixpack op zit. Hij glimlacht naar me en komt dichterbij tot dat zijn lippen de mijne raken. Gaat dit goed komen?

Nils


'Dus je bent Rein vergeten?' vraag ik en zie haar half knikken. 'Kom hier' zeg ik blij en knuffel haar. Ze ruikt zo lekker..En ze is ook zo mooi. 'Je bent echt lief' zegt ze opeens. Ik laat haar los en kijk in haar ogen. Ze bijt op haar lip en speelt een beetje met haar haar. 'Jij ook' zeg ik voordat ik haar zachte lippen op de mijne voel. Een van de mooiste dingen in de wereld. Zullen we zo altijd blijven?

Rein


Elsa glimlacht naar me en ik zie een twinkeling in haar ogen. Ik til haar op en ze sluit haar benen om mijn heupen en haar armen om mijn nek. Ik draai een rondje. Ze lacht en ik zie een kleine traan uit haar ooghoek vallen. Ik ga op de bank zitten met haar op mijn schoot en zing Miss Wonderfull voor haar. Ze komt dichterbij en kust me zacht en teder. Zal dit voor altijd goed blijven?

Reageer (8)

  • MainiCorn

    JONGENS DIT IS GEEN EINDEE!X

    1 decennium geleden
  • FangirlLifeX

    NEEE NU LIJKT HET ALSOF DIT HET EINDE IS OFZO MAAR DAT IS HET NIET TOCH?!!

    1 decennium geleden
  • Emiliexxx

    En iedereen is blij

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen