Daan


Ik duw Owen van me af als ik hoor dat de deur open gaat en zie Elsa en Rein in de deur opening staan. Owen kijkt me geschrokken aan. "Uhm.." zegt Rein ongemakkelijk. Ik kijk goed en zie dan pas dat Elsa tranen in der ogen heeft. "Ik en Elsa gaan maar weer" zegt Rein en loopt samen met Elsa weg. Ik pak snel mijn shirt en ren er achteraan. "WACHT ELSA!!!" schreeuw ik. Elsa stopt met lopen en draait zich om. Ik ren snel naar haar toe. "Elsa het is niet wat het lijkt" zeg ik en kijk Elsa aan. "Ja Daan dat is het wel, je bent verliefd op Owen.. WEET JE NIET HOE VEEL IK VAN JE HOU OFZO!!" schreeuwt ze boos in mijn gezicht en rent met die woorden weg. Rein komt op me afgelopen. "JE HEBT JE BELOFTE VERBROKEN!! JE HAD ME BELOOFT ELSA NOOIT PIJN TE DOEN!!" schreeuwt Rein boos en loopt ook weg. En ja hoor nu is het mijn schuld!!

Elsa


IK HAAT DAAN! IK HAAT DAAN IK HAAT DAAN IK HAAT DAAN IK HAAT DAAN IK HAAT DAAN!! "Ugh.. waarom kan ik alleen aan Daan denken" zeg ik boos en gooi een kussen tegen de muur aan. "Rustig Elsa" zegt Rein die me probeert te kalmeren. "DOE ZELF RUSTIG OFZO JIJ PLAYER!!" schreeuw ik boos. "Waarom ben ik nu weer een player?" vraagt Rein als of hij niks weet. "Doe niet zo dom nu ben ik singel en dan ga je weer met mij en Jasmin nemen" zeg ik boos. "Nee Elsa, ik kies voor jou" zegt Rein die op me afgelopen komt en zijn lippen op de mijne drukt en dan worden mijn hersens uitgeschakeld. Ik kan nergens anders meer aan denken alleen aan deze perfecte kus.

Reageer (5)

  • UrWishhx

    WJWJWJW OP EEN DAG WORDEN ELSA & JASMIN VERLIEFD EN DAN NILS EN REIN EN DAN HAPPYYY ENDING ;'P xx

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    ik hoop dat hij bij Elsa blijft! De hele tijd Elsa Jasmin Elsa Jasmin lololol

    1 decennium geleden
  • Emiliexxx

    HAHA

    1 decennium geleden
  • Brokenwingss

    EN DAAR GAAN ZE WEER WHAHAHAH
    STRAKS GAAT HIJ ZEKER WEER NAAR JASMIN
    DAAAAN ELSA HEEFT OGEN HOOR EN JE BENT GELUKKIG MET OWIE XX

    1 decennium geleden
  • MainiCorn

    OKEE EIGENLIJKMAG IK NIET LACHEN MAAR IK VIEL VAN ME STOEL AF VAN HET LACHEN HAHAHHA ZAL IK VERDERSCHRIJVEN?XX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen