18.
Ik had mij dus voor niets opgejaagd. Toch was ik nog blij dat ik thuis mocht blijven. Zo kon ik over alles nog nadenken en hoefde ik hem niet al onder ogen te komen.
Het was wel een lief briefje. Maar toch herhaalde hij dat wat er tussen ons was voorbij is.
Toen ik nog maar aan hem dacht kwam de begeerte al terug op. Het heeft dus niet geholpen één avondje, misschien kan ik hem vragen voor het woordje eenmalig naar tijdelijke om te zetten. Toch denk ik dat hij het zal weigeren. Hij is er veel te proffecioneel voor. Deze twee keren dat er iets gebeurd was kwam omdat ik hem verleidde en omdat we alletwee al wat gedronken hadden. Snel nam ik mijn laptop en opende mijn email. Ik kon het altijd proberen.
Van: Severine Adams
Onderwerp: Privé !!!
Datum: 10/01/2014 9:37
Aan: Steven Smit
Steven,
Bedankt voor je briefje. Ik vond het ook een fijne avond.
Even een vraagje..
Zou ' eenmalige' kunnen omgezet worden naar 'tijdelijke'?
Mijn lusten naar jou zijn nog niet gestild.
Bij jou?
Severine Adams
Hoofdredacteur, Redactie Kinect
Snel verzende ik de email en begon aan een andere.
Van: Severine Adams
Onderwerp: Zakelijk
Datum: 10/01/2014 9:42
Aan: Steven Smit
Meneer,
Bedankt voor de dag vrij.
Severine Adams
Hoofdredacteur, Redactie Kinect
Na dit verzonden te hebben zat ik met smart te wachten op een antwoord. Maar dat kwam niet. Ondertussen had ik al heel mijn huis gekuist en was ik ondertussen al bezig met het eten te maken. Toen ik op het uurwerk keek zag ik dat het al 11:32 was. Ik besloot op nog een email te sturen. Ik was zodanig ongeduldig.
Van: Severine Adams
Onderwerp: Privé!!!
Datum: 10/01/2014 11:37
Aan: Steven Smit
Steven,
Ik wacht en wacht,...
Ik ben ongeduldig en hunker naar u.
Wild verlangen naar u
Severine Adams
Hoofdredacteur, Redactie Kinect
Na 20 minuten ging opeens de bel. In mijn training liep ik naar de deur. Ik kuiste altijd in mijn training, het was los en het zat gemakkelijk bovendien was ik toch alleen thuis en had ik geen bezoek verwacht. Misschien is het de postbode ofzo iets.
Ik verschoot toen ik zag wie er voor de deur stond en kreeg direct een glimlach op mijn gezicht.
We hadden beide nog geen woord gezegd. Ondertussen was de deur al gesloten en stonden we zwijgend naar elkaar te staren in de gang.
Overweldigd door zijn nabijheid, zijn warmte en zijn geur sloot ik mijn ogen.
Hij drukte zijn lippen in mijn hals. Lust vlamde in mij op.
Dit moment van zwakte zou misschien alles zijn wat ik van hem kreeg.
Hij kuste mij op mijn mond en vroeg toestemming met zijn tong om mijn mond binnen te gaan.
Ondertussen had ik zijn shirt al uit zijn broek getrokken en was ik hem aan het strelen en zijn tepel. Toen ik er zachtjes in kneep, hoorde ik hem luid kreunen.
'Hmmm... Ik wil je nu' zei ik tussen het kussen door.
Toen ik begon zijn riem en broek los te knopen, stapte hij opeens naar achter.
Zijn gezicht stond op onweer. Je zag de lust zo uit zijn ogen verdwijnen.
'Dit kan niet en mag niet'
Na dit gezegd te hebben liep hij zomaar weg.
Ik hoorde opeens de voordeur toe vallen en zag zijn auto wegrijden door het raam.
Wat had hij nu?
Opeens verstond ik er niets meer van. Waarom kwam hij überhaupt naar hier?
Na een uur te piekeren en mij af te vragen wat er nu juist was had ik mij voorgenomen om er niet meer aan te denken. Ik zou gewoon de volgende dag naar hem gaan en vragen wat er aan de hand was. Ik was echt kwaad en ik zou koste wat het kost weten wat er in zijn hoofd omgaat.
Ik heb mijn zinnen verzet en ben gaan paardrijden. Daarna heb ik gewerkt tot ik zo moe was dat ik direct in slaap zou vallen, zonder veel te kunnen nadenken.
Reageer (1)
SNEL VERDER!!!!!! Ik zweer het je je schrijft echt heel mooi, en daardoor wil ik dat je NU verder schrijft...
1 decennium geleden