17.
Ik had nog meegelopen naar de deur en Jacob had mij al geprobeerd uit te horen. Ik had hem belooft dat ik het hem morgen ging vertellen om even van zijn gezaag af te zijn. Tegen morgen zou ik wel al iets verzonnen hebben.
Toen ik terug kwam in de woonkamer voelde ik een geladen sfeer maar ik zou er alles aan doen om het terug zoals ervoor te doen.
'Waar waren wij gebleven?' Vroeg ik zwoel.
'Sinds wanneer zijn wij vrienden?' reageerde hij bot
'WAT? Heb je liever dat ik zeg dat je mijn baas bent en dat morgen iedereen het weet op het werk. Want hij zou het zeker doorverteld hebben tegen Annelies. Terwijl ik nu gewoon iets kan verzinnen en hij gaat u toch sowieso niet meer zien dus zal hij er niets meer over zeggen' Zei ik kattig terug.
'Oké sorry, je hebt gelijk.'
Toen ik de volgende ochtend wakker werd, was ik teleurgesteld dat het bed naast mij leeg was. Ookal had ik het wel verwacht.
De avond was nog goed verlopen, we hadden samen nog wijn gedronken en daarna hebben we de liefde bedreven of zoals Steven het noemt seks gehad. Voor mij was de eerste keer inderdaad seks. Maar de twee volgende keren waren veel liefdevoller en het was minder te doen om de lust. Het was beter dan ik mij kon inbeelden en beter of in mijn dromen. Ik wist dat het goed ging zijn. Maar dit was echt fantastisch. Op seksueel vlak klikt het echt tussen ons en we zijn zeker aan elkaar gewaagd. Ook hebben we veel gepraat zowel over zakelijk als privé vlak. Hij is echt een interessant persoon en zijn leven en persoonlijkheid fascineert mij. Hij heeft twee keer naar een ontwikkelingsland geweest om vrijwilligerswerk te doen. Ook zet hij zich in om het kankerfonds, omdat zijn moeder overleden is aan longkanker toen hij 17 jaar was. Voor dat we in slaap vielen hadden we nog afgesproken dat er op het werk niet over gepraat mag worden en dat het maar eenmalig was. Het was een uitputtende nacht en van slapen is er niet veel in huis gekomen.
Ik keek op de wakker en zag dat het al negen uur was. Ohnéé, ik had mij overslapen ik moest om 7:30 op het werk zijn. Na vlug uit mijn bed te springen en mijn wat opgefrist te hebben kwam ik nog half slapend beneden. Op de keukentafel stond er een ontbijt klaar met een briefje.
Bedankt voor de fijne avond.
Je hoeft vandaag niet te komen werken. Als baas geef ik je een dag vrij.
Als 'eenmalige' minnaar zeg ik dat je adembenemend bent, je lag te lief te slapen.
Tot maandag
Je minnaar / baas.
Er zijn nog geen reacties.