Rein


'Elsa wat is er?' Elsa staat voor me en kijkt boos en jaloers denk ik..'Wat denk je?' ik hoor een brok in haar keel. Ik slik en haal mijn schouders op. 'Uhm dat met Jasmin net' Elsa zucht en loopt naar boven ik volg haar en later zitten we op haar kamer. 'Daan belde me net en zei dat Owen hem leuk vond..' ik schrik en kijk naar de grond. 'En dat jij hem hielp..' ik zie dat ze tranen in haar ogen krijgt. Ik sla een arm om haar heen en haal haar tranen weg. 'Maar waarom huil je dan?' vraag ik. 'Daan heeft het uitgemaakt, hij heeft na lopen denken en vindt Owen leuk' Ik schrik. Eerst vond ik het een goed plan maar nu zie ik pas hoeveel pijn dit haar doet. 'Zullen we naar Owen toe?' vraag ik. Ze knikt, maar wijst naar onze Onesies. Ik haal mijn schouders op en ze lacht zacht.
Als we bijna bij Owen's huis zijn komen we Jasmin tegen. Alleen ze herkent ons niet en loopt door richting Nils zijn huis. 'Raar' mompel ik en als we bij Owen zijn huis aankomen. Doet zijn Zusje de deur open. 'Hey Fay is Owen er ook?' vraag ik terwijl ze op Elsa afrent en haar benen knuffelt. Ze knikt en houdt nog steeds Elsa's benen vast. 'Je kent Owen toch nog niet zo lang?' vraag ik en kijk haar raar aan en wijs naar Fay. 'Ow ja ik heb wel eens op Fay opgepast.' Ze geeft Fay nog een knuffel en samen gaan we naar boven. We kloppen op zijn slaapkamer deur alleen hij doet niet open. Ik kijk Elsa aan en pak haar hand vast. We doen samen de deur open. En dan zien we het..Ik voel Elsa naast me instorten maar help niet. Want ik zie Daan en Owen allebei zonder shirt elkaar zoenen..

Reageer (7)

  • UrWishhx

    OHGOD ZE GAAN HET DROOG DOEN HOOOOR ;'P x

    1 decennium geleden
  • memoriae

    OMG IK ZEI NET HEEL HARD: 'ZITTEN NOU GEWOON TE.. UHUN JWZ' XD zielige Elsa :(

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    o m g

    1 decennium geleden
  • Emiliexxx

    OMG ik begon echt gewoon keihard te lachen

    1 decennium geleden
  • Brokenwingss

    OW GOD!!!! WHAAAAAA NOOOOIT VERWACHT OMGGGG IK FLIP HEM HIER OOOK!!!!
    MAAAAAAR ZE ZIJN SUPER CUTE SAMEN DUS IK GUN HET HUN HEEL ERG :)
    XX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen