Rein


Elsa zit nog steeds huilend op der bed voor zich uit te staren. "Nou ehm.. ik ga maar eens weer" zegt Jasmin ongemakkelijk en wil weg lopen maar ik ren snel achter der aan en hou haar tegen. "Wow wow wacht je bent niet van plan om naar huis te gaan" zeg ik. Ze kijkt me raar aan. "Je weet wat er vanochtend was gebeurt" zeg ik streng en duw de weer naar binnen. "Maar.." zegt ze. "Nee geen gemaar je weet dat ik om je geef" zeg ik en geef der een klein kusje op der wang. "Jaja hou jij maar met Elsa bezig ik ga alleen naar Owen toe hoor" zegt ze. "Uhm.. euhm, Owen is op vakantie" zeg ik snel. "Oh raar dan ga ik wel naar Nils toe" zegt ze. "Doe je voorzichtig?" vraag ik, ze knikt en geeft me nog een knuffel. Ik zwaai Jasmin nog uit en doe de deur dicht. Ik zucht opgelucht, gelukkig gelooft ze dat Owen op vakantie is en wauw wat zijn haar knuffels speciaal. Ik draai me om en zie een jaloerse Elsa voor me staan.


Jasmin


Ik geloof Rein niet hoor ik ga gewoon naar Owen toe. Als ik aan gekomen ben bel ik aan. "Huh? Wat doe jij hier?" vraagt Owen die met betraande ogen in de deur opening staat. "Oh nou ik mocht van Rein niet naar huis dus ik kwam hier langs" zeg ik. Hij knikt. "Waarom huil je Owie?" vraag ik, hij haalt zijn schouders op. "Mag ik binnen komen?" vraag ik, hij knikt en loopt mee naar binnen. Ik loop naar de woonkamer en ga op de bank zitten, Owen komt naast me zitten. "Nou vertel wat is er?" vraag ik. "Daan.." is het enige wat hij zegt. "Wat is er met Daan? Hebben jullie ruzie?" vraag ik geschrokken. "Soort van" zegt Owen en kijkt naar zijn schoenen. "Hoe bedoel je soort van?" vraag ik. "Nou.. ik ik vind D-d-daan leuk" zegt Owen en begint te blozen. "Aw.. dat is zo schattig maar Daan heeft een vriendin" zeg ik en kijk Owen aan. "Ja daarom hebben we ook ruzie want ik vertelde het hem en toen werd hij boos" zegt hij en er glijdt een traan uit zijn oog hoek. "Het komt wel goed lieve Owie" zeg ik en trek Owen in een knuffel.

Reageer (2)

  • Brokenwingss

    DAAN WAAROM KIES JE NIET VOOR OWIEE?!?!?! XX

    1 decennium geleden
  • Emiliexxx

    Daan eikel Owen kiest toch zelf net op wie hij verlieft wordt wat kan hij der aan doen
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen