Nou hierna is HET FINALE HOOFDSTUK!
yaaay klap is in je handjes blij blij blij lalalaala oke.
En als je dit een slecht hoofdstuk vind: dont blame me , ik moet alle inspiratie er uit wringen
anyway enjoy!

Kayla pov.


''Mijn 2 helpers mogen geen ruzie krijgen tijdens het lopen dus eh ... doe je best.'' zei Kim geheimzinnig en ze duwde me me voor haar uit de woonkamer in en sloot de deur achter me dicht.
Even keek ik raar in het rond en dacht ik dat het een grap was totdat ik hem in het oog kreeg.
Ik slaakte een gil en sloeg mijn handen voor mijn mond.
''Kayla , '' was het enige wat hij zei en in zijn stem hoorde ik verbazing , verdriet , pijn en spijt.
''Seth'' fluisterde ik terug en ik kon niet de tranen niet tegen houden. Ik jankte echt veel tegenwoordig.
''Kayla , oh Kayla het spijt me zo!'' zei hij en ook hij kon zijn tranen niet meer binnen houden.'' Ik heb toen je weg was met Edward gesproken voor dat hij vertrok , en hij had precies hetzelfde gedaan met Bella een paar jaar geleden .
En hij had verteld hoe het had uitgepakt voor Bella en ook Bella vertelde me hoe ze dat jaar had ervaren. Die verhalen waren echt vreselijk en ik had er echt spijt van.
Maar het was al te laat . Je was al weg , voorgoed. en ...en nu ben je terug en..''
''Seth'' fluisterde ik en ik legde mijn vinger op zijn lippen.'' Waarom Seth?''
''Ik wilde een zogenaamde ''clean break'' dat zou minder pijnlijk voor je zijn en je zou een nieuw leven kunnen beginnen. Mij is het nooit gelukt , elk meisje vergeleek ik met jou en elke seconde kwam je mijn gedachten binnen dringen.
Het spijt me kayla , en ik zal het nooit meer doen. Ik kan en zal nooit zonder je kunnen leven . Elke seconde zonder jou voelt alsof ik niet leef! En ik zal nooit meer van je zijde wijken!.''
''Seth'' zei ik weer en hij sloeg zijn armen om me heen en ik huilde tegen zijn borst aan. Het volgende moment vonden zijn lippen de mijne en de kus was vol berouw en liefde.
''Nooit , nooit meer laat ik je gaan Kayla.'' fluisterde hij en hij kuste me weer.
Bruut werden we uit de trance gehaald toen Kim de kamer weer binnen kwam.
''Het was zo stil dus ik dacht laat ik maar even kijken'' zei ze en ze glimlachte toen ze ons zag staan.
''Ik ga maar weer naar Jared toe'' zei ze grijnzend en ze knipoogde.
Glimlachend keek Seth me aan. '' Ik hou van je'' fluisterde hij dicht bij mijn oor '' ik ook van jou'' antwoordde ik en onze lippen vonden elkaar weer.

Een maand later.

''Kim blijf eens stil zitten , zo kan ik het nooit goed in die kruldingen doen en dan ziet het er niet uit!''
''Sorry'' zei ze zacht en ik hoorde haar stem trillen.
''zo klaar''
''Eindelijk , dat duurde een eeuwigheid.'' zei ze lachend en ze stond op.
''Urgh ik kan niet meer staan , mijn rug . Ik voel me net een oude oma!''
zei ze met een kraakstem en ze begon raar te doen.
''Kim'' zei ik lachend en ik schudde mijn hoofd. ''Gedraag je maar wat volwassener aangezien morgen de belangrijkste dag van je leven is''
''Het voelt net als eindexamen doen.''
''Je kan het er mee vergelijken'' zei ik grijnzend en ik stak mijn tong uit.
''Tja '' zuchtte ze ineens serieuzer.
''Ik ben in ieder geval blij dat jij er bij kan zijn , anders had ik het allemaal uitgesteld of het bij ja opa en oma gehouden , komen je opa en oma trouwens ook?''
''Ik denk het wel , ik heb ze een kaart gestuurd en ze antwoordde dat ze hun best zouden doen om te komen.
''We zullen wel zien'' zei ze en ze ging in haar bed liggen.'' Truste Kayla.'' zei ze en ze gaapte.
''Truste Kimmie'' zei ik ook gapend en ik ging op de opblaasbare matras liggen.
We lagen allebei bijna te slapen toen er een steen tegen het raam tikte.
Half slapen stond ik op en liep naar het raam om daarna meteen klaar wakker te zijn.
''Kim help mee het raam open doen Jared en Seth staan buiten''
Ze was ook meteen klaar wakker en deed het raam open.
Via de boom die bij het raam stond , een truc die ze van Jacob hadden geleerd , kwamen ze beide door het raam naar binnen .
''Ik moest je nog even zien , aangezien morgen deze kamer verboden terrein voor me is.'' zei Jared grijnzend tegen Kim.
Seth keek me lachend aan en kwam dichterbij staan.
''tja , die 2 kunnen echt niet zonder elkaar.''
''Ik ook niet zonder jou'' zei ik en ik drukte een zoen op zijn wang.
''Moet weer gaan , zie je morgen.'' zei Seth en hij drukte een kus op mijn lippen.
''Tot morgen'' zei Kim naast me .
En toen waren ze verdwenen in de nacht.
''Truste kim'' zei ik uiteindelijke en begaf me naar het bed.
'Trusten.'' zei kim en we vielen uiteindelijk zonder steentjes die tegen het raam tikken inslaap.

Reageer (2)

  • MysticFool

    idd jammer
    maar is echt supper hoor
    snel eidnde (H)

    1 decennium geleden
  • ITwizz

    erg jammer dat je stopt,
    maar zo heeft het wel een mooi eind!
    echt een super mooi verhaal! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen