Chapter O50
Rein
'Waar is Elsa?' vraagt Jasmin en kijkt om haar heen. 'Boven'. Jasmin knikt en loopt de woonkamer door. Ze stopt bij een paar foto's en ik slik als ik zie naar welke ze kijkt. 'Wie is dit?' vraagt ze en wijst naar een foto van een man die vrolijk lacht naar de camera. 'Dat was de vader van Elsa..' Jasmin kijkt me raar aan. 'Was?..' vraagt ze zacht. Ik klop naast me op de bank en ze komt naast me zitten en luister naar wat ik vertel. 'Half jaar geleden was haar vader gestorven aan huid kanker..' ik zie Jasmin geschrokken kijken en maakt een gebaar van praat verder. 'En haar moeder werkt dag en nacht omdat ze dit huis te veel aan haar man doet denken Elsa's vader dus.' Jasmin slaat een hand voor haar mond en ik zie dat ze echt medelijden heeft. Ik hoor iemand de trap oprennen en ik kijk naar Jasmin. 'Zullen we naar haar toe?' vraagt ze en ik knik samen lopen we naar boven en stoppen voor de deur van haar kamer. 'Wacht' fluister Jasmin. 'Ze heeft het altijd over haar ouders.' 'Stiefvader.' mompel ik en klop op de deur. We horen zacht gesnik en een zachte kom binnen. Jasmin doet de de deur open en we zien Elsa op haar bed liggen. Ik blijf staan in de deuropening en Jasmin gaat naast haar zitten. 'Moeten we Daan bellen?' vraagt Jasmin. 'Nee' zeg ik snel en ze kijkt me raar aan. 'Die uh die zijn mobiel is stuk en hij slaapt vast nog' ze knikt en richt zich weer tot Elsa. Poeh, heb ik me mooi uitgered.
Reageer (5)
OHH REINTJE LIEGTT ZO STOUT HIJ MOET BILLENKOEK KRIJGEN^^ GEFELICITEERT MERT JE 50STE HOOFDSTUK TUMTUMTAMM x
1 decennium geledenVerderr x
1 decennium geledenTttss Rein toch, heb je geen manieren? Niet liegen jongeman! Lik gewoon aan een ijsje. X
1 decennium geledenNIET LIEGEN DAT HOORT NIET ZO HAHAHAHA XX
1 decennium geledensnel veder x
1 decennium geleden