Chapter O49
Jasmin
Ik schrik wakker en kijk om me heen. Shit, ik ben in slaap gevallen bij Nils thuis op de bank. Ik loop rustig naar de deur, zonder Nils wakker te maken en loop weg. Ik loop naar huis, als ik aan gekomen ben probeer ik de deur zo zacht mogelijk open te krijgen maar het is al te laat. Mijn stiefvader komt boos op me afgelopen. "WAT DOE JE HIER!! WAAROM WAS JE GISTERAVOND NIET THUIS?" schreeuwt hij boos en slaat me in mijn gezicht. Ik val huilend op de grond en mijn stiefvader loopt weer boos weg. Ik haat die man, hij doet me altijd pijn. Ik pak mijn fiets en fiets naar Elsa's huis. Ik bel aan. En Rein doet open, hij ziet er moe uit en heeft een onesie aan. "Wat doe jij hier?" vraag ik aan Rein. "Wow, waarom huil je?" vraagt hij geschrokken. Ik kan niks meer zeggen en val huilend in zijn armen.
Elsa
De bel gaat. "Ik doe wel open" zegt Rein lief en loopt naar beneden. Ik hoor gehuil vanaf beneden dus ren snel naar de woonkamer en zie Jasmin huilend in Rein's armen liggen. "Wat is er met Jasmin?" vraag ik geschrokken aan Rein. Rein kijkt me aan en gebaart dat ik stil moet zijn. Ugh.. zeker wil hij weer alleen zijn met die bitch. Ik loop boos naar boven en ga op mijn kamer zitten. Ja ik ben jaloers, Jasmin verpest mijn leven gewoon.
Reageer (2)
TUMTUMTUMMMMMM!!! ELSAAAAAA WEES NIET ZO JALOERS!! XX
1 decennium geledenJa Jasmin verpest mijn leven niet zo :p ^^
1 decennium geledenIk ga verder schrijven met de...TUMTUM ;)x