Chapter O48
Elsa
'Ik moet gaan, het was echt gezellig.' Daan staat op en geeft me een kus. 'Waar ga je naar toe?' vraag ik nieuwsgierig. 'Owen' zegt hij en geeft me een kus op mijn neus. 'Mag ik mee?' ik kijk hem met puppy ogen aan. 'Nee we hebben een mannenavond' zegt hij en opeens schiet iets me weer te binnen.'DAAN WACHT!' Daan draait zich geschrokken om en kijk om zich heen. 'Wat?' vraagt hij en geeft me een knuffel. 'Ga je me nog eens dat Mannenboks ding leren' zeg ik en grijns. Hij lacht en draait zich om. Ik spring op zijn rug en hij rent door de woonkamer heen naar de deur. Hij zet me weer terug op de grond en geeft me nog een kus. 'Doeg' zeg ik en zwaai hem uit. Ik doe de deur dicht en ren naar boven en pak mijn onesie uit de kast. Ik loop naar de keuken en pak een kom chips en net als ik weer naar de woonkamer wil lopen gaat mijn mobiel af.
Met Elsa
Hey met Rein
Heey Rein wat is er?
Kan je afspreken?
Ja kom je naar mij toe ik wou net een film kijken
Welke?
Kom je zo wel achter
Haha, oke tot zo
Doeg
Ik glimlach en loop naar de woonkamer. Het is gewoon fijn dat ik en Rein weer vrienden zijn. Ik kan echt niet zonder hem! Ik zet de kom chips neer en hoor de deurbel gaan. Als ik de deur open doe zie ik Rein ook in zijn onesie. We hebben ooit samen die Onesies gekocht en altijd als we een film kijken hebbben we ze aan. Ik lach en laat hem naar binnen. 'Welke film gaan we nou kijken?' vraagt Rein nieuwschierig en ploft neer op de bank. 'Ted' zeg ik en stop de dvd in de dvd-rom. Ik hoor achter me Rein klappen en zet hoofdschudden de film aan. Als we op de helft van de film zijn kijk ik op mijn mobiel hoe laat het is. 12:34. 'Rein het is al half 1 blijf je slapen?' vraag ik. 'Ja liggen hier nog spullen van mij' vraagt hij. 'Altijd' zeg ik en glimlach. Hij glimlacht ook en slaat een arm om me heen. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en kijk verder naar de film. 'Dat was Ted' zeg ik als de film is afgelopen. Ik zet de tv uit en kijk naar Rein die gaapt. 'Zullen we alvast naar boven?' vraag ik en hij knikt. 'REIN MIJN OUDERS ZIJN ER NIET!' roep ik blij. Rein kijkt me raar aan maar begrijpt het al snel. We rennen naar boven en laten ons vallen op het bed van mijn ouders. We kijken elkaar aan en ik zie Rein dichterbij komen. Hij probeert me toch niet te zoenen? Ik geef hem een kus op zijn wang en kruip onder de dekens van mijn ouders waterbed. Ik zie Rein naast mij teleurgesteld kijken en hij pakt zijn mobiel. Ik zie dat hij met Owen aan het whatsappen is en glimlach als ik een berichtje zie dat ik mooi ben. 'Weet ik toch' zeg ik en wijs naar het berichtje. 'Je hebt net zoals Daan Capsones' zegt Rein en lacht. Ik zeg nog Welterusten en val na een tijdje in slaap.
Reageer (4)
Snel veder, zou ik een stukje schrijven? x
1 decennium geledenSNEL DOORTJES X
1 decennium geledenIK HEB EEN EENHOORN ONESIE BESTELD ;'P XX
1 decennium geledenJAAH! ONESIES ZIJN SWAGGER JEWEETWEL! IK HEB EEN KONIJNEN ONSIE! MET DIE OORTJES EN DINGEN XX snel verdaaah
1 decennium geleden