Foto bij 013

Kayla POV

Om 11 uur precies trek ik mijn jas aan. Jasmine was bij Molly logeren en wist dus nog niet van Harry en mij. Mijn moeder was ontzettend blij voor me geweest. Ze vond dat ik wel weer een keer een leuke jongen verdiende. Harry kon ieder moment hier zijn en dan zouden we wat leuks gaan doen.
De bel gaat, ik pak mijn tas en open de deur. 'Hey.' Ik geef de krullenbol voor me een knuffel waarna ik naar buiten stap. 'Wat gaan we doen?' 'Dat is een verassing.' Hij glimlacht naar me waarna we richting zijn auto lopen.

'We zijn er.' 'Een appartementencomplex?' 'Het appartementencomplex waar ik woon.' 'Ik dacht dat jij een een dik huis met zwembad zou wonen.' 'Het penthouse met zwembad op het balkon is van mij.' Harry geeft me een knipoog en we stappen het gebouw binnen. 'Wonen hier meer bekende mensen?' 'Een aantal voetballers en andere sporters Dan en ik zijn de enige artiesten in dit gebouw.' We stappen de lift in en Harry duwt op het knopje van de 7de verdieping. 'Dan van de band?' 'Ja hij woont op de tweede verdieping in een middelgroot appartement.' Ik knik waarna Harry en ik lift weer uitstappen. Hij pakt zijn sleutel ui zijn broekzak en opent de deur. 'Welkom in huize Harry.' Ik glimlach naar Harry en laat mijn ogen door de woonkamer glijden. Je kunt zien dat Harry het niet zelf heeft ingericht. Het is netjes en abstract met hier en daar een schilderij. 'Ik heb het in laten richten hoor. We gingen net op tour toen ik het kocht en had er geen tijd voor dus heeft Gemma samen met wat anderen het huis ingericht.' Ik knik 'Het is wel mooi.' 'Bedankt. Ga je mee naar de keuken dan laat ik je zien wat van vanmiddag gaan doen.' Ik knik en loop achter Harry aan de keuken in. 'Goedemorgen.' Een man die ik niet ouder dan 50 schat stapt op me af en geeft me een hand. 'Ik ben Gregory.' 'Hallo, Kayla.' 'Dat dacht ik al meneer Styles heeft al het een en ander over u vertelt.' Verlegen kijk ik naar mijn voeten wat Harry laat lachen. 'Gregory hier is een oude schoolvriend van mijn moeder en werkt in een winkel die gespecialiseerd is in wijn.' 'Dat klopt ik weet alles af van wijn. Heb je liever rode of witte wijn?' 'Ik vind beide erg lekker het ligt ook aan de gelegenheid.' Gregory knikt en poetst een van de twee wijnglazen die op het aanrecht staan af. 'Zoete of droge wijn?' 'Zoete wijn.' Gregory knikt en pakt een van de glazen en een fles wijn. Een klein scheutje rode wijn schenkt hij in de glazen waarna hij die aan Harry en mij overhandigt. 'Je mag de wijn niet doorslikken.' Zegt hij en Harry en ik knikken. Ik neem een slok wijn en houd deze even in mijn mond waarna ik hem weer uitspuug in mijn glas. Een jaar geleden was ik samen met mijn moeder naar een wijnproeverij geweest dus wist al lang hoe dit werkte. 'Harry heb je de wijn doorgeslikt?' Harry knikt voorzichtig zijn hoofd op en neer wat Gregory en mij laat lachen.

Ik wilde geen diner of een wandeling door de stad. Het moest origineel zijn en ik vond dit opzicht best origineel. Vooral ook omdat het bij Harry thuis is en ze dus niet lastig gevallen worden door andere mensen en elkaar zo dus beter kunnen leren kennen.

Reageer (5)

  • nialldream

    Ik zou het ook doorgeslikt hebben hahahaha! Zonde om het uit te spugen! Snel verder x

    1 decennium geleden
  • SayLien

    Leuk, en origineel om wijn te proeven!
    Snel verder! :)

    1 decennium geleden
  • BiebStyless

    haha typisch Harry lijkt me xD
    snel verder!!
    xx

    1 decennium geleden
  • AllDayDreams

    Harry toch...
    Snel verder xx
    Het is trouwens zeker origineel

    1 decennium geleden
  • Sitara

    Haha, super leuk idee.
    Het lijkt me alleen wel super gênant om samen met Harry Styles wijn te proeven en het vervolgens weer uit te spugen haha, slik het liever door, wat ik ook niet zo'n groot probleem vind hoor!
    Leuk verhaal!
    Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen