I fell for you ~105~
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
Ik heb ze vandaag bij een ander hoofdstuk beantwoord en mijn antwoorden blijven hetzelfde
9 jaar geledenHee, ik zag het laatst ook al een keer dacht ik, maar je mag niet om kudo's vragen, dit staat in de huisregels onder het kopje "Kudo's". Ik dacht, ik zeg het even... c:
Snel verder! <333333333 1 decennium geleden
1. Ik vind het verhaal goed, er zit humor in en is niet te langdradig, het is ook leuk dat je afwisselt van pov's.
1 decennium geleden2. Ik vind de verhaallijn leuk en origineel.
3. Een heel leuke en goede schrijfstijl (aan je manier van schrijven, lijk je ouder dan 13 jaar), af en toe een schrijffoutje (maar dat heeft iedereen wel :p )
4.Ik hou echt van Jessica haar personage, ze is gewoon fantastisch met haar humor en opmerkingen.
5. Severus is echt een schatje in het verhaal (soms niet maar dat is ook wel leuk ) Ik vind dat je hem heel origineel weergeeft. Echt leuk om eens een andere kant van hem te kunnen lezen.
6. Albus is echt leuk! Hij komt wijs over maar ook wel speels. Zac is gewoon een zak en Michel is ook leuk, hoe hij beschermend kan overkomen maar toch veel humor heeft is echt leuk.
7. De lengte van de hoofdstukken is zeker goed
8. In het begin vond ik de achtergrond een beetje storend maar dat went snel, hoef je niet aan te passen van mij
Heb jou hoofdstuk even tussen het studeren door (voor de examens) gelezen, oeps
Maar toen ik een melding had gekregen moest ik het wel lezen, het schreeuwde haast mijn naam
In ieder geval: schrijf zo verder! Echt leuk en origineel!
Pfoe 4 flessen...
1 decennium geledenDie zijn echt ladderzat (Al helemaal als je die arme Minerva wakker gaat maken, om haar vervolgens te kietelen alleen gekleed in je ondergoed )
Hier zijn mijn antwoorden :
1. Ik vind het verhaal erg goed en absoluut niet te langdradig. Want je schrijft niet te lang over 1 ding, maar wisselt het juist af met nieuwe leuke ideeën. Bijvoorbeeld dat wat bezig is met die sleutel en het zakhorloge (Damn ik wil toch echt weten wat daarmee is
) en in elk hoofdstuk is er wel weer iets grappigs. Soms is het hoofdstuk alleen maar lekker luchtig en grappig, daar houd ik van.
2. De verhaallijn, mmh dat is een moeilijke vraag. Er zit niet echt 1 duidelijke verhaallijn in naar mijn mening, (Daarmee bedoel ik dat er niet het hele verhaal door maar ÉÉN duidelijke verhaallijn is.) maar dat vind ik eigenlijk juist wel fijn. Sev en Jes die verliefd zijn en samen voor erg grappige en lieve momenten zorgen. Nu is er natuurlijk wel een mysterie, niet te vergeten.
3. Wow ik dacht dat je ouder was. (Nu voel ik mezelf echt falend, ik ben 14 en schrijf best belabberd. ) Maar oke, ik vind je een prettige schrijfstijl hebben. De manier waarop je schrijft spreekt mij erg aan. Je schrijft erg leuk en grappig. Eigenlijk is het gewoon briljant, hoe je al die opmerkingen van Jes verzint. Er staan alleen soms wel wat spelfouten in je verhaal, maar ja dat heeft iedereen wel. Je kan het natuurlijk wel even controleren op fouten. (Als je dat nog niet doet)
4. Ik vind Jessica een origineel personage. Soms lees je van die verhalen waarin de personages precies op personages uit andere verhalen lijken, maar Jessica heb ik niet echt in iemand anders herkend. Ze is echt heel grappig. (Oke dat heb ik nu al zo'n 1000x gezegd, but who cares )
5. Ik vind persoonlijk dat je Severus op een leuke manier neerzet. Hij is normaal gesproken wel wat harder, maar ik houd van de licht softy Sev. Haal hem niet weg.
6. De personages die door JK Rowling zijn bedacht, zet je goed neer. Voor mij komen ze hetzelfde over als in de boeken. (Bijv Dumbledore, het klopt gewoon helemaal.) En de mensen die je zelf hebt bedacht, zoals haar vriend Michel vind ik echt heel tof. En (ze komt amper voor, maar toch) vind ik die buurvrouw die Jessica haat, wat wederzijds is, echt leuk.
7. Goede lengte. Niet te kort, ik heb altijd een lekker flink stuk om te lezen. Helemaal als je meerdere hoofdstukken op een dag activeert. ^^
8. Ik vind die beige kleur niet zo mooi, ik zou het gewoon wit maken als ik jou was. Eerst irriteerde ik me er ook wel aan, want bij bijna alles is de achtergrond wit met zwarte letters. Dat leest fijner.
Zo hehe, ik heb dit allemaal op mijn mobiel lopen typen. (Wat dus 10 keer slomer gaat dan op een computer) Dus ik hoop dat je mijn reactie leest, want het kostte echt veel moeite. En ik hoop dat je er wat aan hebt natuurlijk.
Dit hoofdstuk kom je in iedergeval absoluut geen reacties te kort.
1- Het verhaal is gewoon weg goed het is grappig, spannend, mysterieus en nog veel meer en de ideeën van Jess zijn geweldig en dan ook nog eens hoe sevvie er op reageerd geweldig.
1 decennium geleden2- Het is niet te lang gewoon goed (Maar mij maakt het niet uit hoor als ze erg lang zijn dan heb ik namelijk lekker veel te lezen)
3- Je schrijf stijl is erg goed en ook fijn om te lezen.
4- Jessica is gewoon geniaal hoe ze reageerd op dingen en hoe ze er mee omgaat. Wat ook geweldig is zijn haar ideeën.
5- Hij is gewoon goed en het is leuk hoe die op dingen reageerd, maar hoe langer die met Jessica omgaat word die wel een beetje een softie maar dat vind ik niet erg hoor ik stoor me er niet aan ofzo.
6-De overige personages zijn ook wel leuk ik vond zack vooral erg leuk.
7- De hoofdstukken zijn gewoon goed en lekker lang daar hou ik van, lekker vele om te lezen
8- leuk alleen de kleuren zijn wel een beetje irritant maar ik lees eigenlijk alleen maar op mijn iPod dus heb er niet zo veel last van