Ik weet het, het heeft lang geduurd maar mijn inspiratie hiervoor is op ;p
dus er hierna komen nog 2 afsluit hoofdstukken en dan stop ik er mee!
Sorry peepz , maar inspiratie emmertje aka full moon is leeg.
Nogmaals excuses maar ik ga het laatste hoofdstuk speciaal voor jullie echt heel awesome maken :]
anyways enjoy:

Hoofdstuk 13.

Kim's pov.

Mijn ogen bleven zoeken naar dat bekende gezicht dat ik nu al een jaar niet meer had gezien.
Zodra ik haar zag bleef ik staan vol verbazing hoe erg ze veranderd was.
Ze was een klein beetje gegroeit maar nog steeds kleiner dan me , ze was heel erg vermagerd en bleek . Het scheelde weinig of ze was net zo bleek als de Cullens geworden. Ze keek wantrouwig om haar heen tot ze mij zag.
Een zachte uitdrukking kwam in haar ogen en ze begon te rennen.
''KIM!'' gilde ze met blijdschap terwijl ik haar tegemoet rende .
''Kayla '' ook ik gilde nu en we vlogen elkaar huilend in de armen.
''Ik heb je zo gemist ''
Arm in arm liepen we naar de auto waar Jared stond te wachten.
De hele rit in de auto vertelde ik alles wat in dat jaar was gebeurt , sommige dingen achterwege latend .
''Dus , de Cullens zijn weg?'' vroeg ze vol verbazing toen we op mijn kamer zaten.
''voorgoed , en nu zullen de jongens ook niet meer zoveel last hebben van het elke keer veranderen. Alles kan weer terug naar het oude gaan.''
''En het inprinten? veranderd dat?'' vroeg ze terwijl er een bepaalde angst in haar ogen te lezen.
''Ik heb geen idee , dat zou je aan de stam oudste moeten vragen . Maar ik denk dat het tussen Jared en mij niet zal veranderen , ingeprint of niet.''
Ze bleef bedenkelijk kijken maar liet het onderwerp toch los.
''Waneer is het?''
''Ergens in April denk ik.''
''En alles is al geregeld?''
''Soort van'' antwoordde ik en ik grijnsde.
''Maar waarom had je me niet gebeld?'' vroeg ze ineens .
''Omdat het een verassing moest zijn '' antwoordde ik op haar vraag en ze knikte als teken dat ze het begreep.
''dus alles is al geregeld?''vroeg ze nog een keer.
''Behalve 1 ding. En dat is echt een heel belangrijk iets waarmee je mij gaat helpen.'' zei ik lachend en ik trok haar mee naar beneden.
''Mijn 2 helpers mogen geen ruzie krijgen tijdens het lopen dus eh ... doe je best.'' zei ik geheimzinnig en ik duwde haar vooruit de woonkamer in en sloot de deur achter haar dicht.
Jared stond ook bij de deur en liep naar me toe om vervolgens een arm om me heen te slaan.
''Dat gaat wel goed komen hoor'' zei hij lachend en hij drukte een kus op mijn hoofd.
Vanuit de kamer hoorde we Kayla een gil slaken en we lachtte naar elkaar.
''Ja'' zei ik '' ik hoop dat het goed komt.''
En we liepen samen naar boven terwijl de stemmen in de kamer zachtje's verder praatte.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen